تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۸۵۳۲۶
استاندار مازندران گفت: مسئولان در راستای تحقق شعار سال، همدلی و مشارکت مردم با دولت در بخش اقتصادی را افزایش دهند.
۰
plusresetminus
جهش تولید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور سه‌شنبه‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان بابل در مدرسه خاتم‌الانبیا ضمن عرض تبریک ایام نوروز و تقارون با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این دو ودیعه الهی که موجب پیوند سنت‌های دینی و سنتی بوده است از برکاتی است که بعد از سه دهه امسال شامل حال مسلمانان شده است که باید تقارن این دو بهار را به فال نیک گرفته و در جهت خدمت به مردم تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم با همدلی مسئولان پای کار می‌آیند ادامه داد: مسئولان باید بدون غرض‌ورزی‌های شخصی و با توجه به شخصیت حقوقی خوی به دنبال رفع مشکلات مردم برآیند زیرا هر زمانی که همدلی در بین مسئولان وجود نداشت کار مردم برروی زمین ماند.

استاندار مازندران بیان کرد: مسئولان باید در سال ۱۴۰۳با تحقق شعار سال و همدلی و مشارکت مردم با دولت در بخش اقتصادی در کشور گام برداشته و در جهت شکوفایی آن به‌ویژه در زمینه کشاورزی پیش‌قدم باشند.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های مهم بابل در تولید برنج و سهم عمده مرکبات کشور گفت: باید در سال جدید با بهر‌ه‌گیری از دانش نخبگان و توانمندی‌های داخلی و استفاده از نیروی انسانی در جهت توانمندسازی این شهرستان باید گام برداشت.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: یکی از سرمایه‌های اجتماعی که می‌تواند در هر کشوری بسیار اثرگذار باشد، اعتماد بین مردم و دولت است و درحال حاضر باید برای ارائه خدمت به مردم ظرفیت‌های این شهرستان شناسایی شده و سپس در جهت مدیریت یکپارچه با مدیریت فرماندار در جهت توانمندسازی شهرستان حرکت کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نباید با بهره‌گیری از روش‌های سنتی برای پیشبرد اهداف شهرستان گام برداشت بلکه باید با استفاده از بسترهای حمایتی و استفاده از ظرفیت‎های دو نماینده منتخب مردم درسال جدید بهره برد تا بسیاری از مشکلات شهرستان از جمله برنج تکلیفش رفع شود و سپس باید صادرات این شهرستان در استان مشخص شود تا جایگاه تجارت در این شهرستان رونق یابد.

استاندار مازندران گفت: هرچند این شهرستان در سال گذشته توانسته است در بحث عمرانی صددرصد ارتقای داشته باشد اما بسیاری از زیرساخت‌های این شهرستان نیمه‌کار بوده و باید در تقویت این شهرستان گام برداریم.
 
سرپرست فرمانداری بابل نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر در ارائه خدمات نوروزي این شهرستان توانسته است حرفی برای گفتن در استان داشته باشد بیان کرد: در بحث گردشگری سالیانه ۱۰۰ هزار گردشگر از این شهرستان بازدید می‌کنند اما به علت نبود بسترهای حمایتی در بحث گردشگری این شهرستان نتوانسته جایگاه اصلی خود را تا به حال به دست بیاورد.

علی پیرفلک افزود: در حال حاضر مشکل برنج از مهم‌ترین دغدغه شهرستان بوده است که باید در سال پیش رو با استفاده از راهکارهای درست این مشکل را حل کرد.

وی با اشاره به معضل زباله این شهرستان ادامه داد: امید داریم در آینده نزدیک با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته شاهد تحولات عظیم در این حوزه باشیم و این معضل به صورت ریشه‌ای حل شود.

سرپرست فرمانداری بابل با اشاره به راکد بودن بسیاری از واحدهای صنفی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شهرستان نتوانسته مشکل واحدهای صنعتی غیرفعال در شهرستان را حل کند.

وی به نبود استادیوم ورزشی آبرومند در این شهرستان اشاره کرد و گفت: خواستار احداث استادیوم در زمین هفت هکتاری حیدرکلای بابل هستیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴