تاریخ انتشارسه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۶
کد مطلب : ۴۸۵۳۰۸
استاندار مازندران با اشاره به اینکه پلیس در تمامی عرصه‌ها حضور مقتدرانه دارد، گفت: ایجاد امنیت و آرامش جامعه، ارمغان تلاش شبانه‌روزی فراجاست.
۰
plusresetminus
پلیس در تأمین امنیت مقتدرانه در میدان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور دوشنبه‌شب در بازدید از قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروزی مازندران، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های تامین امنیت استان است که تلاش‌های آنان قابل تقدیر است.

وی افزود: در سالی که گذشت سال بسیار مهمی از منظر امنیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بود و با توجه به تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی یک جنگ سختی را پشت سر گذاشتیم.

استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت و آرامش جامعه، ارمغان تلاش و جهاد شبانه‌روزی نیروی انتظامی طی یک‌سال و نیم گذشته بود.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: تابستان گذشته بسیار تابستان مهمی برای ما بود که با تدابیر خوب و حضور در میدان فراجا، فضایی امن در سواحل فراهم شد.

حسینی‌پور، عنوان کرد: در سواحل ما زیرساخت‌های خوبی برای حفاظت از وسایل و امکانات مردم وجود ندارد اما با همت فراجا این امنیت با این حجم از حضور گردشگران در سواحل استان، فراهم شد.

وی بیان کرد: بعد از طرح موفق تابستانه در شهرهای ساحلی که جزو بهترین سال‌های ما به نسبت ادوار گذشته بود، ما رویداد مهم انتخابات را پیش‌رو با توجه به تهدیدات صورت گرفته بود که امنیت صندوق‌ها و شهرها در امن‌ترین حالت ممکن برقرار شد که مرهون تلاش نیروی انتظامی هستیم.

استاندار مازندران، اعلام کرد: علیرغم همه این تلاش‌ها در جهاد تبیین ضعیف عمل می‌کنیم و دشمن از آن‌سوی مرزها اقداماتی را انجام می‌دهد در حالیکه ما در داخل کشور نتوانستیم عملکرد دستگاه‌ها را به‌خوبی برای مردم، تبیین و اطلاع‌رسانی کنیم.

مقام عالی دولت در استان، گفت: مردم با اطلاع‌رسانی پلیس به اقتدار و امنیت، امیدوار می‌شوند و پلیس برای تأمین امنیت استان از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد کرد و در برابر اشرار، اراذل، قاچاقچیان و غیره قاطعانه عمل خواهند کرد.

حسینی‌پور مطرح کرد: پلیس باید مؤلفه‌های ناامنی را شناسایی و با برنامه با آنان برخورد کند.

وی اشاره کرد: پلیس در حال حرکت بر اساس مدیریت پلیس دیجیتال و استفاده از دانش‌بنیان است و متناسب با تغییر تهدیدات در حال تغییر مدیریت پلیس هستیم.

استاندار مازندران، گفت: بعد از انتخابات بلافاصله وارد کارزار بزرگ سفرهای نوروزی شدیم که مستلزم استفاده از توان ملی است، اما با امکانات محلی و استانی در حال ارائه خدمات ملی هستیم.

مقام عالی دولت در استان، اعلام کرد: عرضه و تقاضا در استان در این ایام همخوانی ندارد و ورود تا سه برابری جمعیت استان توسط پلیس مدیریت می‌شود که کار بسیار بزرگی است.

حسینی‌پور گفت: پلیس مازندران دیگر آب‌دیده شده است و در تمامی عرصه‌ها حضور مقتدرانه و مشهود دارد.

وی افزود: وقتی اراذلی در جایی هنجارشکنی می‌کند و پس از چهار ساعت دستگیر می‌شود مردم به پلیس افتخار می‌کنند و احساس امنیت می‌کنند.

استاندار مازندران بیان کرد: در طول سال ۴۰ میلیون مسافر وارد مازندران می‌شود که پلیس مازندران در حال حفظ تأمین این جمعیت هستند.

مقام عالی دولت در استان، ادامه داد: در چند روز آینده تعطیلات نوروز استان مازندران باید توجه کنیم که این استان دیار علویان است و نباید اجازه دهیم حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شود.

حسینی‌پور اشاره کرد: در برخی نقاط برخی افراد صرفاً در حال هنجارشکنی و روزه‌خواری علنی هستند که باید تأدیب شوند؛ هر چند قوانین ما در این خصوص کامل نیست اما باید حرمت این ماه را حفظ کنیم.

وی مطرح کرد: نباید بگذاریم ولنگاری برخی حرمت این ماه عظیم بشکند.

استاندار مازندران، بیان کرد: آمار ثبت شده کنونی در کاهش تصادفات و متوفیان باید در روزهای پایانی نیز حفظ کنیم و خواهشمندم تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اندیشیده و اجرا شود.

مقام عالی دولت در استان، متذکر شد: برخورد سنجیده و قانونی با قبح‌شکنی و مظاهر علنی با فساد و روزه‌خواری جزو مطالبات ما از پلیس است.

حسینی‌پور یادآور شد: پلیس باید با اشراف اطلاعاتی و حضور به‌موقع نباید بگذارند مردم ذره‌ای احساس ناآرامی کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷