تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۸۵۳۰۶
استاندار مازندران با بیان اینکه برای تحقق شعار سال برنامه ویژه‌ای در استان داریم، گفت: یکی از اولویت‌های جدی امسال در حوزه اقتصاد دریا پایه است.
۰
plusresetminus
برنامه ویژه‌ای برای تحقق شعال سال در مازندران داریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، سیدمحمود حسینی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که به صورت وبینار رئیس جمهور با استان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که می‌تواند به ما برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری کمک کند، ایجاد انسجام و همدلی بین مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال برنامه ویژه‌ای در استان مازندران داریم، افزود: یکی از اولویت‌های جدی امسال در مازندران در حوزه اقتصاد دریا پایه است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر مازندران اقتصاد دریاپایه است و توجه به آن در دستور کار قرار دارد.

این مسئول ادامه داد: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، باید اقتصاد را مردمی کنیم و علمی کردن موضوع اقتصاد هم ضرورت دارد.

حسینی‌پور افزود: یکی از شاخص‌های مورد توجه در مازندران، شناسایی و احیای ظرفیت‌های این استان است و با استفاده از ابزار‌هایی مانند شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، موسسه‌های پژوهشی و تحقیقاتی در استان می‌توان به این ظرفیت‌ها دست یافت.

وی با بیان اینکه رییس جمهور تاکید دارند که کارهای مردم باید حل و فصل شود، بیان کرد: لازمه رفع مشکلات مردم و پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف، علاوه بر تلاش شبانه روزی و مشارکت و همراهی مردم و مدیران، ایجاد همدلی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مردم پای نظام شهدا آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و امروز خدمت به مردم فراتر از یک کار اداری است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به خط و مشی دولت پایبند باشد و دیدگاه‌های رئیس جمهور را در بخش‌های مختلف عملیاتی کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷