تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۸۵۲۸۳
همزمان با ماه مبارک رمضان و عید نوروز با حضور مدیرکل امداد مازندران و جمعی از مسئولان در قالب طرح مفتاح‌الجنه از مددجویان بهشهری دلجویی شد.
۰
plusresetminus
دلجویی مدیرکل کمیته امداد مازندران از مددجویان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، همزمان با ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل تعدادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهشهر از آنان دلجویی کردند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در این دیدار گفت: دیدارهای مفتاح‌الجنه با هدف دیدار با مددجویان و بررسی مشکلات آنان از برنامه‌های مهم‌ ما در این ایام است.

میثم معافی گفت: براین اعتقادیم که با هم‌فزایی و کمک‌های مردمی بسیاری از مشکلات نیازمندان رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه با حضور خیران، فرمانده سپاه، امام جمعه، فرماندار و افراد اثرگذار در شهرهای مازندران برگزار می‌شود، گفت: براساس این بازدیدها خیران و مسئولان از وضعیت خانواده‌های تحت حمایت باخبر شده و در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و  درصدد رفع  آن بر می‌آیند.

در این طرح میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران به همراه معاونین حمایت و بازرسی استان، رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر و فرماندهی حوزه مقاومت منتظران شهادت خلیل‌شهر از مددجویان تحت حمایت این نهاد دلجویی کرده و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷