رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

تشکیل قرارگاه سلامت نوروزی در مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۲۵۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه هرساله پذیرای بیشترین مسافر نوروزی هستیم از تشکیل قرارگاه سلامت نوروزی در این دانشگاه خبر داد.
۰
plusresetminus
تشکیل قرارگاه سلامت نوروزی در مازندران
فرهاد غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، از تشکیل قرارگاه سلامت نوروزی خبر داد و اظهار کرد: اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نمایندگان معاونت‌های دانشگاه جلسات این قرارگاه را به منظور رصد تحولات سلامت نوروزی، تشکیل می‌دهند که این جلسات به طور مرتب در تعطیلات نوروزی تشکیل می‌شود.

وی افزود: ۱۷۶ آمبولانس در ۱۱۵ پایگاه اورژانس برای ارائه خدمات اورژانس ۱۱۵ در سطح استان آماده‌باش هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که سال گذشته ۱۰۰ پایگاه آماده‌باش بود که امسال ۱۵ پایگاه به صورت سیار و ثابت به آن‌ها اضافه شده است، اظهار کرد: ۴۰ کمپ سلامت با مشارکت هلال احمر و بخش های دیگر و همچنین ۱۰ دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز آماده‌باش هستند.

غلامی افزود: هزار و ۳۱ پرسنل سازماندهی شده نیز برای خدمت به مسافران نوروزی و هموطنان در آماده‌باش قرار دارند که سال گذشته ۹۸۰ پرسنل در آماده‌باش داشتیم.

وی ادامه داد: پایگاه اورژانس هوایی نیز در مرکز استان کاملاً اورهال شده و برای ارائه خدمات فوری سلامت در آماده‌باش به سر می‌برد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان این که برای ارائه هرچه بهتر خدمات سلامت در طرح سلامت نوروزی استان به ۶ بلوک تقسیم شده است، گفت: ۲۶ مرکز دندانپزشکی، ۲۷ مرکز دیالیز، ۴۰ بیمارستان شامل ۲۶ بیمارستان دولتی، ۱۴ بیمارستان خصوصی، ۸۶ داروخانه شبانه‌روزی، ۲۷ مرکز شبانه روزی بهداشتی و ۳۱ مرکز بیتوته نیز در ایام تعطیلات نوروزی در مازندران فعال خواهند بود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷