تاریخ انتشارجمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۸۵۲۵۵
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا دوم فروردین امسال یک‌هزار و ۷۷ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.
۰
plusresetminus
هزار نفر از موزه‌های مازندران بازدید کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، حسین ایزدی بعد از ظهر امروز در بازدید از عمارت کلبادی و موزه تاریخ شهر ساری ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: موزه شهر ساری یکی از مهم‌ترین موزه‌های استان و آبرو و پیشانی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران است که باید با دقت و نظارت بیشتری اداره شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا دوم فروردین امسال یک‌هزار و ۷۷ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

این مسئول با تأکید بر اینکه کارشناسان و کارکنان موزه باید ارتباط بیشتر و بهتری با گردشگران داشته باشند، تصریح کرد: کارشناسان باید معرفی خوب و شایسته از تاریخ و فرهنگ مازندران برای گردشگران و مسافرانی که از موزه دیدن می کنند، داشته باشند.

ایزدی از موزه‌ها به عنوان یکی از شاخص‌های فرهنگی منطقه یاد کرد و گفت: تاکنون جاذبه‌های متنوع مازندران باعث شده که موزه‌های استان از نگاه گردشگران دور بماند باید تلاش کنیم با ایجاد برنامه‌های فرهنگی و معرفی درست موزه‌ها به گردشگران، فرهنگ و هنر استان را در این فضاهای فرهنگی به گردشگران ارائه دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران همچنین در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از مقاصد مهم سفر است، اظهار کرد: ساری به لحاظ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی یکی از مقاصد مهم سفر گردشگران و مسافران نوروزی محسوب می‌شود.

وی موضوع نظارت بر تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی را یکی از اولویت‌های مهم فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر عنوان کرد و افزود: این امر با جدیت تمام در حال انجام است.

ایزدی تعداد بازدید نظارتی ثبت در سامانه جانا را ۳۶۹ فقره عنوان کرد و گفت: تیم‌های نظارتی شهرستان و استان مشغول فعالیت هستند که امیدواریم رضایت ۱۰۰ درصدی گردشگران را جلب کنیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷