تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۴۸۵۲۴۷
در پی اتفاقات تلخ و خارج از عرف و قانون، در بازی نساجی و ایمان سبز شیراز اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیانیه‌ای منتشر کرد.
۰
plusresetminus
واکنش دستگاه ورزش مازندران به اتفاقات بازی نساجی در شیراز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، در پی وقوع اتفاقات تلخ در حاشیه بازی فوتبال نساجی مازندران و ایمان سبز شیراز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان به استحضار مردم ورزش دوست مازندران می‌رساند، اداره کل ورزش و جوانان به محض اطلاع از برخورد خارج از قانون و استفاده غیرمجاز از اسپری علیه بازیکنان و کادر فنی نساجی در شیراز، اقدامات قانونی را از طریق مراجع ذیصلاح آغاز و تا حصول نتایج لازم ادامه خواهد داد.

بدین وسیله از همه مسئولان امنیتی، قضایی و مسئولان فدراسیون فوتبال درخواست می‌شود برای جلوگیری از آثار آسیب‌زای چنین اتفاقاتی برای فضای ورزش کشور، جوانان و هواداران ورزشی اقدامات عاجل را در دستور کار قرار دهند.

اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن تقبیح این اقدام در حریم امن اماکن ورزشی و ورزشگاه‌ها، اعلام می‌کند؛ اگر با چنین اقدامات غیرقانونی که سبب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه ورزش می‌شود برخورد دقیق و غیر جانب‌دارانه نشود، به جایگاه مقدس میادین ورزشی خدشه و آسیب وارد خواهد شد.

از هواداران پرشور، بازیکنان و مسئولان نساجی نیز درخواست می‌شود همچون همیشه با تکیه بر جوان‌مردی، اخلاق‌مداری و با حفظ آرامش و سعه‌صدر شرایط پیگیری دقیق و قانونی این اتفاق را برای مسئولان امر فراهم کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳