معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا خبر داد:

اعزام حدود ۱۹ هزار مازندرانی به راهیان نور

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۸۵۲۱۲
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا از اعزام ۱۸ هزار و ۷۷۸نفر به راهیان نور خبر داد و گفت:
۰
plusresetminus
اعزام حدود ۱۹ هزار مازندرانی به راهیان نور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، عسکر مجیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف و استحاله باورها، اظهار کرد: راهیان نور یک رزمایش بزرگ فرهنگی، یک جبهه و ایجاد خاکریز در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی سفرهای راهیان نور را به مثابه دفاع مقدس خواند و افزود: اردوی راهیان نور برنامه دشمن در خصوص شبهه‌افکنی و تحریف ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس را خنثی می‌کند.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا از اعزام ۱۸ هزار و هفتصد و هفتاد و هشت نفر به راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: در بحث دانش‌آموزی بیش از  ۳ هزار و ۹۰۰ نفر، در بخش دانشجویی ۲ هزار و  ۸۱۱ نفر، فرهنگیان ۶۵۳ نفر، ادارات و سازمانها ۹۷۰ نفر، بسیج مساجد و  محلات ۶ هزار و ۵۰۷ نفر و در بخش راهیان نور غرب ۲ هزار و ۲۸۹ نفر و همچنین در بخش سایر اقشار که شامل بسیج کشاورزی، رسانه، مداحان، اساتید و جامعه پزشکی در حدود هزار و ۷۰۰ نفر اعزام شدند.

مجیدی به نقش روحانیون اشاره نمود و بیان داشت: روحانیون در پیوند بعد اعتقادی و باور و اعتقادات دفاع مقدس نقش داشتند و جوانان ما هم در کنار آشنایی با باورها و اعتقادات دینی به این بخش پرافتخار دفاع مقدس و این دستاورد و این گنجینه فناوری دوران دفاع مقدس آشنا شدند.

وی از همه کسانی که در مسیر راهیان نور زحمت کشیدند از استاندار و معاونین استانداری بخصوص معاون سیاسی و اجتماعی، تمام  مدیران کل، روسای دانشگاه‌ها، مدیرکل و مدیران صدا و سیما، مدیرکل صمت و جهاد کشاورزی، فراجا و خادمین موکب‌ها به‌ویژه موکب آمل، بابلسر، عباس‌آباد و نکا و از جمله خادمین الشهدا تقدیر و قدردانی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در پایان از بسیجیان، فرماندهان سپاه شهرستان‌ها، فرمانداران و شهرداران، پایوران، راویان و روحانیون تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷