رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

برخی المان‌های نوروزی سنخیتی با مازندران ندارد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۱۹۱
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، گفت: برخی المان‌های نوروزی سنخیتی با فرهنگ استان ندارد.
۰
plusresetminus
برخی المان‌های نوروزی سنخیتی با مازندران ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، حجت‌الاسلام اصغر اصغری ظهر امروز در مراسم تجلیل از رسانه‌ها و عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران اظهار کرد: در ایام دهه مباک فجر امسال با تشکیل ستادهای استانی و ۲۶ کمیته تخصصی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مدت‌ها قبل تلاش کرد تا مردم در جشن انقلاب و انتخابات حضور نداشته باشند، تصریح کرد: مردم با حضورشان نشان دادند پشت نظام و انقلاب محکم ایستاده‌اند و کار دشمن شکست خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای همچون روز ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کردند، افزود: مسئولان باید قدر این ملت بابصیرت را بدانند و برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت مسئولان نظام بیشتر شده است، ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مردم داشته باشند تا مردم راضی باشند.

اصغری خاطرنشان کرد: در سال جدید مجلس دوازدهم پویا و پرتلاش به دنبال رفع دغدغه مردم باشد.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه، دستگاه‌های اجرایی و عوامل اجرایی در اجرای برنامه‌های دهه فجر، گفت: مازندران جز هفت استان برتر کشور در اجرای برنامه‌های دهه فجر بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، تصریح کرد: ویژه‌برنامه روز ۱۲فروردین در روز ۱۰ فروردین‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام موحد نماینده سابق ولی فقیه در سپاه البرز برگزار می‌شود.

اصغری گفت: راهپیمایی روز قدس همزمان با ۱۷فروردین آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر استان و در مرکز استان با سخنرانی استاندار مازندران در مصلی برگزار می‌شود.

ور در بخش دیگری به گلایه مندی شهروندان از برخی از المان‌های شهری در سطح مرکز استان مازندران اشاره کرد و گفت: نمادهای در ساری الگوسازی می‌شود که با نمادهای مازندرانی سنخیت ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه حجاب اصیل مردم فهیم مازندران باید در المان‌های شهری دیده شود، گفت: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان باید شعار محوری «شهر ما روزه‌دار است» در المان‌ها دیده شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷