تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۸۵۱۷۱
ورزشکاران جوانمرد مازندران که در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین با نمایندگان رژیم صهیونیستی رقابت نکردند، تجلیل شدند.
۱
plusresetminus
ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»؛ با حضور مديرکل ورزش و جوانان، مسئولان نهادهای امنیتی، معاونین اداره کل و روسای ادارات و هیأت‌های ورزشی، آئین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف دادند در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم با اعلام اینکه اسرائیل را کشور نمی‌دانیم و یک رژیم اشغالگر است افزود: صحبت‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درخصوص این رژیم جعلی بسیار دقیق و چراغ راه است.

علی رجبی با اشاره به اقدامات ورزشکاران مازندرانی در امتناع از رقابت با نمایندگان این رژیم غاصب گفت: اکنون اسرائیل یک رژیم منفور و کودک‌کش در سطح جهان شناخته می‌شود و ورزشکاران ما نیز همواره در راه عقیده و آرمان‌ها ثابت‌قدم بوده‌اند.

رجبی بیان کرد: شاید مدال ورزشکاران فراموش شود اما حرکت‌های جوانمردانه در ورزش ماندگار خواهد بود و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از اقدام ورزشکاران جوانمرد تمجید کردند.

در این مراسم، آیناز نصیری امیرمحمد نصیر احمدی یاسین ولی‌زاده و سعید نصیری در تکواندو، رامتین کاکاوند در شطرنج و محمد بخشی در کشتی در این مراسم تجلیل شدند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷