تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۸۵۱۵۷
فرماندار ساری با اشاره به اینکه نقشه راه سال ۱۴۰۳ ساری آماده و تدوین شده است، گفت: برای توسعه مرکز استان با همه جریان‌ها تعامل داریم.
۰
plusresetminus
تدوین نقشه راه سال ۱۴۰۳ شهرستان ساری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، محمدعلی نوبخت صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ساری اظهار کرد: در سال جاری ۵۲۲ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۴۷۳ میلیارد تومان در شهرستان ساری به بهره‌برداری رسید که برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته ۱۰۰ روستای شهرستان ساری آسفالت شده است.

فرماندار ساری تصریح کرد: تعهد ما در سال جاری ایجاد ۸ هزار اشتغال بود که تاکنون ۱۰ هزار شغل در شهرستان ساری ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه نقشه راه سال ۱۴۰۳ ساری آماده و تدوین شده است، افزود: به مدیران شهرستان‌ها، بخشداران و دهیاران تأکید می‌کنیم که هر فصل باید یک پروژه به سرانجام برسد.

نوبخت ادامه داد: دنبال حاشیه نیستیم و برای توسعه ساری با همه جریان‌ها و گروه‌ها تعامل داریم.

فرماندار ساری با اعلام اینکه در سال آینده شاهد حضور مدیران ساروی در مجموعه استانی و کشوری باشیم، تصریح کرد: ساری باید در حوزه منابع انسانی سرآمد باشد.

نوبخت احیای واحدهای راکد را در اولویت برنامه‌های سال آینده اعلام کرد و ادامه داد: مسیر اصلی همه مسئولان، توسعه مرکز استان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با پیگیری صورت گرفته ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری برای پروژه‌ها هزینه شده است.

فرماندار ساری بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی حق ندارند شکایت از یکدیگر را به دستگاه قضایی ببرند در هر مسئله اگر به توافق نرسیدند باید در فرمانداری حل و فصل شود.

نوبخت با اشاره به اینکه همه تلاش کنیم رضایت مردم را جلب کنیم، گفت: در شب عید دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و تلاش بهترین خدمت را به مردم داشته باشند و کنترل و نظارت بازار تشدید می‌شود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷