تاریخ انتشارشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۸۵۱۵۲
استاندار مازندران گفت: برای ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی به ویژه در حوزه دانش‌بنیان برنامه‌ریزی اصولی در حال انجام است.
۰
plusresetminus
ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی در حوزه دانش‌بنیان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم در دفتر غرب استانداری در نوشهر به ۲۴۰ درخواست پاسخ داد.

عمده درخواست هم استانی‌های مازندرانی در این دیدار مربوط به بیکاری، عدم اشتغال و مشغول شدن در ارگان‌ها و نهادها بوده است.

این دیدار مردمی بدون واسطه از ساعت ۱۴ روز جمعه(۲۵ اسفندماه) آغاز شده و تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب ادامه پیدا کرد.

در حاشیه ملاقات عمومی استاندار مازندران و مدیران استانی روزه خود را با افطار مختصر و ساده همراه با مردم باز کردند.

سیدمحمود حسینی‌پور جمعه‌شب در حاشیه دیدار با مردم در دفتر غرب استانداری مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز در جمع مردم برای دیدار چهره به چهره در دفتر غرب استانداری مازندران هستیم البته هر هفته یکی از مسئولان استان به همراه مدیران مربوطه در این دفتر حاضر می‌شوند و برای بررسی از نزدیک مشکلات مردمی نیز خودمان در دفتر حاضر می شویم.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم، تصریح کرد: در دیدار با مردم می‌خواهیم تا مسائل و مشکلات آنها شنیده شود و برای رفع آن برابر قانون دستورات لازم صادر گردد.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه بیشتر مشکلات مردم امروزه بحث اشتغال است که بسیاری از متقاضیان به دنبال اشتغال هستند، یادآور شد: افراد متقاضی اشتغال با تحصیلات عالی هستند، بیشترین فراوانی بیکاری در مازندران افرادی هستند که دارای تحصیلات عالی و فارع‌التحصیلان رشته های مختلف هستند تا به کار مورد نظر برسند.

حسینی‌پور بیان کرد: برای افراد متقاضی اشتغال از طریق استارت آپ و ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی به ویژه دانش‌بنیان برنامه مدون داریم.

وی موضوع محدودیت البرز مرکزی برای انجام کارهای سرمایه‌گذاری را از درخواست‌های مهم متقاضیان در دفتر غرب استانداری مازندران اعلام کرد و گفت: بحث بافت فرسوده از دیگر درخواست‌های متقاضیان بوده که مردم این منطقه در این زمینه بیشترین مشکلات را دارند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳