مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد:

تولید ۴۶ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۱
کد مطلب : ۴۸۵۱۱۷
مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: امسال بیش از ۴۶ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در این شرکت تولید شد.
۰
plusresetminus
تولید ۴۶ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، امید نیک‌نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تولید کیفی کاغذ و قیمت مناسب آن، افزود: این شرکت با رعایت این دغدغه‌ها که برای ما تکلیف بود امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سال‌های پس از انقلاب داشتیم و کیفیت نیز به اذعان همه کارشناسان رشد چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: در بحث قیمت هم تا توانستیم با وجود کشش بازار، با حداقل قیمت و سود، کاغذ تولیدی شرکت روانه بازار شد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه با حمایت دولت و کارگروه کاغذ کشور بحث مطالبات ما از منابع طبیعی در بحث ۳۰۳ هزار مترمکعب چوب‌آلات مصوبه شده و در حال انجام است گفت: با این اتفاق مبارک سال آینده تامین مواد اولیه از زراعت چوب سراسر کشور و بهره‌برداری از درختان شکسته افتاده روند صعودی و مثبت خواهد داشت.

نیک‌نژاد از کاهش سهمیه برق و قطع گاز به عنوان مهم‌ترین عامل محدود کننده تولید نام برد و افزود: برخی سعی دارند بحث خود کفایی کاغذ در کشور که تاکید رهبری و برنامه دولت سیزدهم است را با بیان مطالب نادرست و فرعی به حاشیه بکشانند.

وی گفت: امروز با افتخار عرض می‌کنیم که امسال بیش از ۴۶ هزارتن کاغذ چاپ و تحریر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تولید شد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه ریالی معوقات پرسنلی و حقوق و تعدیل نیرو در دو سال و نیم گذشته در این شرکت نداشته‌ایم، از حمایت‌های مجموعه دولت به‌ویژه وزرای ارشاد و اقتصاد و دستورات و پیگیری‌های معاون اول رئیس جمهور و استاندار مازندران در زمینه حمایت از این صنعت مادر صمیمانه تشکر کرد.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷