سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میاندورود خبر داد:

برگزاری طرح «مسطورا» در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۸۵۰۷۱
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میاندورود گفت: طرح مسطورا (سطر سطر زندگی با آیه‌ها) ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری طرح «مسطورا» در ماه مبارک رمضان
حجت‌الاسلام محمد چوپانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، با اشاره به برگزاری سی شب سی محفل در شهرستان میاندورود اظهار کرد: طرح مسطورا با موضوع سطر سطر زندگی با آیه‌ها در مساجد و اماکن مذهبی و موسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با تاکید بر اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در این ماه ، تصریح کرد: برگزاری سی شب سی محفل انس با قرآن کریم در شب‌های ماه مبارک رمضان در محافل ، مساجد و موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در ادامه با اشاره به برگزاری طرح مسطورا ( سطر سطر زندگی با آیه‌ها) ، در شهرستان میاندورود، افزود: انتخاب ۳۰ فراز زندگی ساز قرآن کریم و تبیین و حفظ آن در جهت ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی و اهمیت به سبک زندگی قرآنی با حضور مبلغین و فعالان حوزه تبلیغ در مساجد، تکایا و اماکن مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

چوپانی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری گردهمایی بزرگ روحانیون و هیئت‌های مذهبی شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش شده است در ماه مبارک رمضان همه مساجد در شهرستان میاندورود فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی را محور فعالیت خود قرار دهند و هیچ مسجدی بدون مبلغ و روحانی نباشد و اعزام گروه‌های جهادی و تبلیغی در راستای فعالیت فرهنگی و قرآنی در مساجد و اماکن مذهبی محور همه فعالیت‌ها در ماه مبارک باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷