تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۸۵۰۵۱
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت فلسطین عزت‌مندانه د رحال مبارزه هستند و این استقامت برگرفته از انقلاب اسلامی است.
۰
plusresetminus
استقامت فلسطین برگرفته از انقلاب اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، آیت‌الله علی معلمی یک‌شنبه‌شب در یادواره ۳۴ شهید پاسدار فریدونکنار که در امامزاده سید محمد(ع) فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: مردم فریدونکنار با حضور پرشور در دفاع مقدس برگ زرینی در دفاع از انقلاب و اسلام برای خود ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه دفاع امر مقدس الهی است، خاطرنشان کرد: شهادت بالاترین جایگاه را در پیش خداوند دارد و نهایت درجه بندگی خداوند است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جنگی که عراق علیه کشور ما تحمیل کرد به نوعی جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی بوده چراکه بیش از ۸۰ کشور پشت صدام ایستاده بودند.

معلمی با بیان اینکه کشورهای که خوی ظلم و ستمگری دارند بنابر وعده الهی نابود می‌شوند، گفت: نه تنها صدام و شوروی که نابود شدند بلکه بسیاری از مستکبران درحال نابودی و زوال هستند و این امر تحقق پیدا می‌کند چراکه یک وعده الهی است.

وی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری چندین بار می‌فرمایند که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است به دلیل همین وعده الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت‌های متخاصم زمانی که دیدند صدام برای جنگ با ایران انگیزه دارد او را پشتیبانی کردند و هدفشان استفاده از منافع مادی ایران بود.

معلمی با اشاره به اینکه صدام به هیچ عنوان فکر نمی‌کرد که ملت ایران به این میزان در جبهه‌ها حضور پیدا کنند، اظهارکرد: ملت ایران با تکیه بر ایمان و تبعیت از ولایت فقیه توانستند پیروز صحنه دفاع مقدس باشند.

امام جمعه قائم‌شهر خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی و بسیج و سپاه نبود امکان نداشت ریشه سبز مقاومت حزب‌الله و حماس به وجود بیاید و در پرتو جمهوری اسلامی درخششی ایجاد شد که گروه‌های مقاومت شکل گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی میدان را از دست داده و قادر به مقابله با گروه‌های مقاومت نیست، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی درحال جنایت بزرگی است اما ملت فلسطین سر خم نکرده و عزت‌مندانه درحال مبارزه هستند و البته این شجاعت و استقامت برگرفته از انقلاب اسلامی است.

معلمی گفت: عوامل استکبار یک سال مدام در فضای مجازی تبلیغ می‌کردند که مردم پای صندوق‌ها نمی‌آیند اما با حضور پرشور مردم تمام نقشه‌های آن‌ها خنثی شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴