مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد:

اعزام ۳ هزار مُبلّغ به شهرهای مازندران در ماه رمضان

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۸۵۰۴۸
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مُبلّغ در ماه رمضان در سطح استان اعزام می‌شوند.
۰
plusresetminus
اعزام ۳ هزار مُبلّغ به شهرهای مازندران در ماه رمضان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به «زندگی با آیه‌ها»حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است اظهار کرد: حرکت فراگیر «مسطورا»با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای در ابعاد و سطوح گوناگون زندگی و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضایات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی ایجاد شده است تا با تبدیل کردن مفاهیم قرآنی به مسلمات فکری آن را در زندگی رواج بخشد.

وی بیان داد: شاخص‌ترین محصولی که برای طرح «مسطورا» ایجاد شده است در«وبگاه زندگی با آیه‌ها» در ۵۰ فراز ایجاد شده است که تمامی تولیدات تبیینی این طرح خواهد بود و در حرکت هم افزا مخاطبان را به این بستر دعوت می‌‌کند و علاوه برآن در این بستر تبیین آیات حفظ آیات نیز تسهیل می‌شود و مسیر همراهی مخاطب از آیه اول تا آخرین آیه بازی‌وارسازی شده تا انگیزه همراهی مخاطب با سایت را بیشتر کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: طرح ملی «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان‌سازی و «زندگی با آیه‌ها»، در راستای اقامه جهاد تبیین قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآنی به مسلمات فکری و رایج‌ترین افکار مشترک بین همه قشر‌های مردم و آیات کلیدی کتاب خدا از ماه مبارک رمضان امسال ایجاد می‌شود.

شریف‌تبار بیان کرد: این طرح با استفاده از بسترهای رسانه‌ای چون برنامه‌های پرمخاطب همچون بستر فضاهای مجازی و کانال‌های پر مخاطب و رسانه‌های مکتوب و همچنین در تلویزیون در اوقات افطار و سحر و متناسب با اقتضائات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری پویش بزرگ ملی «مسطورا» با جوایز ویژه به‌دنبال ایجاد حرکتی ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی در این ماه اجرا می‌شود.

دانلود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۱۵۰مسجد شاخص در این استان گفت: از میان ۳ هزار و ۸۶۰ مسجد این استان ۱۵۰ مسجد این استان علاوه بر فعال بودن در طول سال در فعالیت‌های دینی به صورت مستمر در حال فعالیت هستند که ما را در ارائه برخی از فعالیت‌های قرآنی یاری می‌رسانند.

شریف‌تبار به اعزام ۷۰۰ مبلغ بومی غیرساکن در ماه مبارک رمضان امسال در این استان خبر داد و افزود: علاوه بر۷۰۰ مبلغ غیربومی با هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ مبلغ در سطح استان اعزام خواهند شد که برخی از این مبلغین توسط خود مساجد دعوت می‌شوند و برخی از این اعزام‌ها هم از طریق این سازمان صورت می‌پذیرد و تمام مساجد این استان از حضور مبلغ بی‌بهره نخواهند بود.

وی به سامانه یکپارچه‌سازی شمع که توسط سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شده است اشاره کرد و ادامه داد: این سامانه به عنوان بستری برای ایجاد ارتباط بین میزبانان و سخنرانان مراسمات مذهبی با توجه به موقعیت جغرافیایی افراد شکل گرفته است و هر یک از مبلغین می‌توانند با ورود به سایت shabaketabligh.ir نسبت به ثبت‌نام در این سایت اقدام کرده و از خدمات این سامانه بهره بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: از جمله مزیت‌های برتری این سامانه نسبت به سامانه‌های مشابه آن یکپارچه‌سازی اطلاعات مبلغان و میزبانان سراسر کشور است که استفاده از خدمات وبسایت برای سخنرانان و میزبانان، تنها با انجام مراحل ثبت‌نام و ورود به سایت امکان‌پذیر می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷