معاون اداره‌کل راهداری مازندران عنوان کرد:

آغاز پیش‌فروش بلیط سفر‌های نوروزی در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۴۸۵۰۳۸
معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از آغاز عرضه بلیط اینترنتی و حضوری به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، در استان خبر داد.
۰
plusresetminus
آغاز پیش‌فروش بلیط سفر‌های نوروزی در مازندران
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران؛ مصطفی قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، عرضه بلیط اینترنتی و حضوری از ۱۷ اسفند آغاز شده است.

وی افزود: تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی مسافری در دستور کار جدی قرار دارد.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، خاطرنشان کرد: بر این اساس، نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل با تاکید بر توقف ناوگان تحت پوشش در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، صرف غذا و همچنین استفاده از مجتمع‌های خدماتی ورفاهی بین راهی، هماهنگی با پلیس راهور به منظور اعمال نظارت کافی در خصوص جلوگیری از سوار و پیاده نمودن مسافران در محدوده شهری و خارج از پایانه‌های مسافری، فعالیت موثر مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل در اعمال نظارت بیشتر جهت تایید سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر، کنترل تجهیزات ایمنی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی مسافری از قبیل وسایل گرمایشی، زنجیر‌چرخ، برگ معاینه فنی معتبر، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک‌های اولیه و مثلث شبرنگ مورد توجه و بازرسی ویژه قرار می‌گیرد.

قدمی، بکارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط لازم را ممنوع اعلام کرد و گفت: تصمیم گیری در خصوص ممنوعیت ارائه سرویس دربستی اتوبوسی در برخی ایام وروز‌های خاص در طرح نوروز ۱۴۰۳ برعهده این اداره کل می‌باشد.

وی در پایان از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت: همه تلاش دست اندر کاران بخش حمل ونقل مسافر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی می‌باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷