تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۴۸۵۰۳۵
استاندار مازندران گفت: برخی از صنایع مادر در استان با لحاظ کردن شرایط زیست‌محیطی فعال می‌شود.
۰
plusresetminus
استقرار صنایع مادر در مازندران با حفظ محیط‌زیست‌
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در نشست با منتخبین مردم مازندران در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جلسه با همدلی خوبی برگزار شده است اظهار کرد: منتخبین در این جلسه نظام مسائل و اولویت‌های حوزه انتخابیه را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات اساسی استان کار و تلاش را باید چندبرابر کنیم، تصریح کرد: مقرر شد در این جلسه روش‌های تعاملی بین دولت و نمایندگان تعریف شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه دیدگاه‌های خوب، مثبت و سازنده در جلسه مطرح شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد تحولات بسیار مثبتی با تعامل و همدلی بین سه قوه در استان باشیم تا بتوانیم مشکلات مهم استان را رفع کنیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه اقتصاد دریاپایه مهم‌ترین محور و اولویت در استان است، افزود: این ظرفیت در استان مازندران خوب احیا نشده است و تلاش در این بخش باید مضاعف شود.

وی احیای کشاورزی صنعتی را از دیگر اولویت‌های مهم عنوان کرد و ادامه داد: صنعتی شدن کشاورزی و فعال کردن صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها، فعال کردن صنایع و معادن استان و احیای صنایع تبدیلی و پرهیز از خام‌فروشی در حوزه معادن از دیگر اولویت‌ها است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه برخی از صنایع مادر در استان با لحاظ کردن شرایط زیست‌محیطی فعال می‌شود، افزود: با حضور منتخبین مردم مازندران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شاهد اتفاقات خوب در استان هستیم.

حسینی‌پور تصریح کرد: پیروز انتخابات مردم بودند چرا که دشمن با تمام برنامه وارد انتخابات شده بود و این مردم ایران و دیار علویان بودند که پیروز میدان شدند.

وی گفت: مردم مطمئن باشند بدون تردید تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام می‌دهیم تا شرایط برای مردم بهتر شود و این بهترین تعهدی است که در مقابل این عظمت به مردم می‌دهیم.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷