سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری:

نمایشگاه فروش بهاره در مرکز مازندران برگزار می‌شود

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۸۵۰۳۰
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: نمایشگاه بهاره از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اسفند در سایت نمایشگاهی نیاوران ساری برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
نمایشگاه فروش بهاره در مرکز مازندران برگزار می‌شود
سیدمحمد سیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» از برگزاری نمایشگاه بهاره از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اسفند در سایت نمایشگاهی نیاوران شهرستان ساری خبر داد.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالاهای اساسی و تنظیم بازار تحت عنوان نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره صمت شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان اعم از مواد شوینده، پوشاک، کیف، کفش، آجیل، میوه، مواد غذایی، شیرینی و لبنیات، عرضه خواهد شد.

این مسئول، ادامه داد: در حوزه نظارت و بازرسی نیز اقدامات ویژه‌ای برای جلوگیری از گران‌فروشی و نظارت بر فروش فوق‌العاده در دستور کار است.

سیدی عنوان کرد: غرفه‌های ویژه عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازاری نظیر شکر، سیب، پرتقال، مرغ و گوشت نیز در نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز و لزوم رعایت شئونات و حدود این ماه عزیز توسط اصناف و بازاریان ، نشست‌های مختلفی برگزار شد.

رئیس اداره صمت شهرستان ساری با اشاره به آغاز تشدید نظارت‌ها بر بازار کالاهای اساسی، گفت: در بازدید مشترک صورت گرفته در راستای نظارت بر اقلام پرمصرف ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان این حدود ۳۶۰ کیلو آجیل و خشکبار به ظن قاچاق کشف شد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس اتاق اصناف ساری نیز از برگزاری نمایشگاه بهاره در مرکز مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد، کالاهایی نظیر پوشاک، کیف، کفش، شیرینی، آجیل و سایر اقلام مایحتاج ضروری این ایام، عرضه خواهد شد.

تورج ایمانی عنوان کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه فروش بهاره ساری از ساعت ۱۷ الی ۲۲ خواهد بود.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷