تاریخ انتشارشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷
کد مطلب : ۴۸۵۰۱۹
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه جوانان با راه و رسم شهدا میدان‌داری کنند، گفت: امروز هر چه داریم به عزت و برکت شهداست.
۰
plusresetminus
جوانان با راه و رسم شهدا میدان‌داری کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، سردار سیاوش مسلمی جمعه‌شب با حضور در منطقه اروندکنار استان خوزستان ضمن بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اظهار کرد: امروز هر چه داریم به عزت و برکت این شهداست شهدایی که بی‌منت و با اخلاص در مجموعه‌ای تحت عنوان غواصان همیشه سربلند ایران عزیز حضور پیدا کرده بودند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در این میعادگاه شهدا حضور دارند و ناظر بر اعمال ما هستند و معنویت حاکم بر اینجا قطعا شفاعت‌کننده خیلی از مردم خواهد بود.

وی به عملیات والفجر هشت اشاره کرد و گفت: منطقه عملیاتی والفجر هشت یادآور لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا است که باعث آزادسازی فاو شده اینجا یادآور شهدای عزیزی همچون شهید طوسی است فرمانده‌ای که بی نام و نشان در بین بچه‌های اطلاعات عملیات ۱۶۸ بار از اروند رفتند و آمدند تا بتوانند شناسایی را انجام دهند و آن عملیات غرورآفرین انجام شد که تا الان هم موجبات حیرت خیلی از دانشگاه‌های نظامی دنیاست که چگونه رزمندگان توانستند از این رودخانه وحشی عبور کنند و به اهداف خودشان دست پیدا کنند قطعا یکی از آنچه که باعث این پیروزی شد، توکل برخداوند و عنایت حضرت زهرا(س) بوده است.

مسلمی خاطرنشان کرد: یکی از وجوه برجستگی‌های هشت سال دفاع مقدس که بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدیم، اخلاص و توکل به ائمه معصومین بوده است.

وی به جمعیت جوان حاضر در منطقه عملیاتی والفجر هشت اشاره کرد و گفت: هشتاد درصد جمعیتی که امروز در این مکان هستند جوان هستند. از این مکان چه چیزی می‌خواهند؟ برای چه چیزی آمدند و در میعادگاه شهدا حضور پیدا می‌کنند تشنه این هستند که از شهدا بشنوند. این شهدا چه کسانی بودند برای چه چیزی آمدند جانشان را دادند تا یک وجب از این مملکت عزیز به دست نااهلان و دشمنان نیفتد.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز ما مسئولین باید یاد بگیریم که آنان جان دادند تا ناموس ما در امان باشد، ما در آزادی و استقلال زندگی کنیم و دین در امان باشد اینها پیام‌های شهدا هستند که امروز این جوانان ما دنبال این کلیدواژه ها هستند.

مسلمی به انتظار جوانان از مسئولان پرداخت و افزود: اگر مسئولان تقوا و اخلاص داشته باشد و به آنچه که بر زبان می‌آورد، عمل کند و آن هم مبتنی بر شعائر اسلامی باشد، جامعه ما گلستان خواهد بود و انتظار جوانان ما این است که رسم و عمل شهدا امروز در جامعه جاری باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷