استاندار مازندران اعلام کرد:

روستاهای مازندران جذاب برای گردشگران خارجی

تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۸۵۰۱۸
استاندار مازندران گفت: روستاهای استان برای گردشگران داخلی و خارجی از جذابیت ممتازی برخوردار است.
۰
plusresetminus
روستاهای مازندران جذاب برای گردشگران خارجی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم بابلسر اظهار کرد: بابلسر به عنوان نگین گردشگری مازندران علاوه بر ساحل زیبا، روستاهای آن هم باید به مقصد گردشگری تبدیل شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر بهترین بستر برای گردشگری و صنعتی را دارد بیان کرد: بخش مهمی از قابلیت‌های گردشگری دنیا در بابلسر وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نخبگان باید به صحنه بیایند به مسئولان اجرایی مشورت دهند؛ ادامه داد: روستاهای مازندران برای گردشگران داخلی و خارجی از جذابیت ممتازی برخوردار هستند که بابلسر هم از این ظرفیت کم نظیر بهره‌مند است.

حسینی‌پور با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور است تصریح کرد: باید با استفاده از فناوری‌های نوین بسمت کشاورزی صنعتی و مدرن حرکت کنیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت بابلسر هنوز فعال نشده است، اظهار کرد: با بهره‌مندی از همه قابلیت‌های شهرستان تمامی ظرفیت‌های مختلف بابلسر باید به اجرا در بیاید.

این مسئول تصریح کرد: تولیدات کشاورزی بابلسر هم باید با نگاه گردشگری تولید شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصلی دولت مردمی کردن اقتصاد است تصریح کرد: برپایی شرکت تعاونی‌های بزرگ متشکل از کشاورزان منطقه می‌تواند مطالبات کشاورزان را پیگیری کند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷