در حمایت از مردم مظلوم غزه انجام شد؛

راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در مازندران+تصاویر

تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۸۵۰۱۲
مردم مومن و غیور مازندران در راهپیمایی باشکوهی پس از نماز عبادی سیاسی جمعه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.
۰
plusresetminus
راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در مازندران+تصاویر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، مردم مومن و انقلابی مرکز استان مازندران، شهر ساری امروز پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مسیر میدان شهدا تا میدان ساعت را پیاده راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز کردند.

متاسفانه به واسطه سکوت جامعه بین‌الملل در مقابل جنایات اسرائیل کودک‌کش در غزه شمار شهدای سرزمین های اشغالی از مرز ۳۰ هزار شهید گذشته است و مردم شهیدپرور مازندران در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل با عنوان «جمعه خشم» از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه راهپیمایی کردند.

مردم دیار ولایت‌مدار علویان با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و اسرائیل، حمایت خود را از مردم مظلومان مسلمان و ستمدیده غزه و فلسطین اعلام و خشم و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی نشان دادند.
 

فریاد مظلومیت مردم غزه به تمام جهان رسیده است و تشت رسوایی رژیم صهیونیستی حتی با بزرگ‌ترین عملیات‌های رسانه‌ای قابل ترمیم نیست.
 

با توجه به تداوم نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و ضرورت استمرار ابراز انزجار و خشم ملت‌ها از این اقدامات ددمنشانه در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری این مراسم بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته در سراسر نقاط مختلف استان برگزار شد.
 

اشتباه راهبردی رژیم فاشیست صهیونیستی موجب هزیمت بیش از پیش جبهه استکبار و نقطه عطفِ شروعِ روندِ جدیدِ احساسات ضدآمریکایی و آمریکازدایی از منطقه شده و مناقشه‌یِ در حالِ تحولِ غرب آسیا، محلِ رویارویی اراده‌ بزرگ جبهه مقاومت در مدیریت دیپلماتیک و مدیریت میدان و جغرافیای سرزمینی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و تغییر هندسه قدرت به برکت گفتمان انقلاب اسلامی شده است.

حمایت مردم ایران ‌از غزۀ قهرمان، محصول و بروندادِ آرمان‌ اصیل انقلاب اسلامی در عدالتخواهی، مقاومت در برابر استکبار و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین و جلوه‌ای از جلوه‌های مهم است.
 

در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان خواستار توقف سریع جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند و از مجامع بین‌المللی خواستند در این زمینه سکوت نکند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷