تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۸۵۰۰۶
استاندار مازندران گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با بازدید میدانی از روستاها از نزدیک چالش‌های مهم را شناسایی می‌کنند.
۰
plusresetminus
مدیران دستگاه‌ها میدانی مشکلات را رفع کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای بابلسر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و سومین سفر شهرستانی بابلسر با سفرهای قبلی ما به این شهرستان متفاوت است چرا که با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

وی افزود: اهداف سفرهای شهرستانی در درجه اول ملاقات با اقشار مختلف مردم و شنیدن مشکلات و نظرات مردم به‌صورت چهره به چهره  است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه و دیداری با نمایندگان و نخبگان اقشار مختلف مردم برگزار و در این جلسه، نظام مسائل مشکلات شهرستان احصا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با بازدید میدانی از روستاها از نزدیک چالش‌های مهم را شناسایی  می‌کنند و در همین راستا جلسه‌ای را با دهیاران روستاها خواهیم داشت که نظام مسائل روستاها نیز در این جلسه احصا می‌شود.

حسینی‌پور گفت: در ادامه جلسه ستاد تسهیل اقتصادی را خواهیم داشت که رسیدگی به تمامی مشکلات مجموعه‌های صنعتی در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در نهایت شورای اداری را خواهیم داشت که خروجی آن مصوبات حضور ما و مدیران دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان خواهد بود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷