تاریخ انتشارجمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۸۵۰۰۵
نماینده اساتید دانشگاه مازندران گفت: شاهد خروج مغزها هستیم که به‌دلیل موارد گوناگون و عدم حمایت، این نخبگان ترجیح می‌دهند که کشور را ترک کنند.
۰
plusresetminus
گلایه نماینده اساتید دانشگاه مازندران از خروج مغزها
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ علی‌اکبر جعفری صبح امروز در دیدار اقشار مردمی در بیست‌وسومین سفر شهرستانی استاندار مازندران در بابلسر اظهار کرد: دانشگاه مازندران دارای ۱۱ هزار و ۸۰۰ دانشجوی ایرانی و خارجی و ۴۱۷ عضو هیئت علمی و ۲۶۲ رشته دانشگاهی است.

وی افزود: این دانشگاه به‌عنوان‌ بزرگ‌ترین دانشگاه استان و دانشگاه معین است که باید استفاده از ظرفیت این دانشگاه مورد توجه جدی‌تری قرار گیرد.

نماینده استادان دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: با تمام ظرفیت‌های بکر حوزه دریا اما شاهد بیکاری فراوان در شهرستان بابلسر هستیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: بخش صنعت و دانشگاه باید به یک پیوند عمیق برسند که این ارتباط وجود ندارد و باید فرماندار و استاندار زمینه این ارتباط را فراهم آورند.

جعفری بیان کرد: باید از توانمندی نیروهای انسانی دانشگاه مازندران استفاده شود و آمادگی کامل دانشگاه مازندران را برای این تعامل اعلام می‌کنم.

وی تصریح کرد: شاهد خروج مغزها هستیم که به‌دلیل موارد گوناگون و عدم حمایت، این نخبگان ترجیح می‌دهند که کشور  را ترک کنند.

نماینده اساتید دانشگاه مازندران متذکر شد: بازسازی، احداث و ترمیم بخش خوابگاهی دانشگاه به‌ویژه بخش خواهران یک ضرورت است.

این استاد دانشگاه یادآور شد: این دانشگاه معظم فاقد یک سالن اجتماعات است که امید می‌رود استاندار مازندران تدابیری را برای احداث این سالن اتخاذ کنند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷