تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۴۸۴۹۶۱
سرپرست مسابقات قرآنی مرحله نیمه‌نهایی منطقه یک کشور از برگزاری این رویداد فرهنگی در ۱۷ اسفندماه و شهر ساری خبر داد.
۰
plusresetminus
مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه منطقه یک کشور برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، عباس خلیل‌پور اظهار کرد: مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه با حضور ۵۹ نفر و به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و در مجتمع بهزیستی شهر ساحلی فر‌ح‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: بیست و هفتمین دوره مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، ویژه کارکنان و خانواده مناطق ساری، چالوس، گیلان و گلستان است.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه این مسابقات هر ساله با اقبال بیشتر همکاران و خانواده‌های مجموعه نفت برگزار می‌شود، ادامه داد: شیوه‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی از بسته‌های تشویقی وزارت نفت در راستای جذب همکاران و خانواده‌ها، موجب گرایش بیشتر طی سال‌های اخیر شده است.
 

خلیل‌پور تشویق شرکت در کلاس‌های صوت لحن، تجوید حفظ، نهج البلاغه و تفسیر قرآن در موسسه‌های قرآنی را از فعالیت‌های حوزه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی منطقه ساری اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی مفاهیم در مناسبت‌های مختلف و برگزاری محفل قرآنی را از دیگر برنامه‌های منطقه ساری دانست.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳