معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

دشمن با جنگ ادراکی قلب‌ها را هدف قرار داده است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
کد مطلب : ۴۸۴۹۵۷
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروزه دشمن با جنگ ادراکی قلب‌ها را هدف قرار داده و روی آن عملیات‌ها می‌کند.
۰
plusresetminus
دشمن با جنگ ادراکی قلب‌ها را هدف قرار داده است
به گزارش بلاغ به نقل از راه دانا، سردار حسین معروفی در افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ضمن عرض خیرمقدم به میمهانان و شرکت‌کنندگان و تبریک پیروزی بزرگ ملت عزیز در خلق حماسه ۱۱ اسفند و دست رد زدن بر همه دشمنان و یاوه‌گویان نظام مقدس و مردم ایران گفت: امام عظیم‌الشأن در سال ۶۶ در کنگره عظیم حج برای حجاج در زمان جنگ جمله‌ای گفتند‌ با این مضمون «ای نشستگان در مقابل خانه خدا به ایستادگان در مقابل دشمنان خدا دعا کنید.»

وی افزود: آن روز ایستادگان در مقابل دشمنان جوانانی مانند شما بودند که با اخلاص به فرمان امام در جنگ نابرابر جنگیدند و پیروزی را برای ملت ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند. امروز همان سال ۶۶ برای شما صادق است، امروز شما فرزندان غیرتمند من ایستادگان در مقابل خدا هستید، جنگی که شما انجام می‌دهید به مراتب سخت‌تر از جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

سردار معروفی با اشاره به جنگ نرم دشمن ادامه داد: امروزه دشمن با جنگ ادراکی قلب‌ها را هدف قرار داده و روی آن عملیات‌ها می‌کند و شما مصداق حرف سال ۶۶ امام هستید؛ ایستادگان در راه خدایید.

وی با اشاره به پیروزی بزرگ ملت ایران در بهمن ماه و در ۱۱ اسفند عنوان کرد: شما ملت ایران بزرگی خود را تثبیت کردید، ما امروزه پیروز‌ی‌های بزرگی را بدست آوردیم که اگر بخواهیم فهرست آن را بگوییم، یک ساعت فقط باید فهرست قابلیت‌ها را عنوان کنیم، هوشمندی ملت ایران آن‌ها را در تمام جهان متمایز کرده در این ۴۵ سال و حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی جنگ‌ها و تشویش‌ها همه پروژه‌های هوشمند دشمن را خنثی کردند بنابراین هوشمندی ملت ایران این است که هرجا دید منافع ملی و اعتقاداتش در خطر است از هر مذهب و قوم از حقیقت خود دفاع کرد و مصداق آن ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند است بنابراین دشمن دنبال زدن این هوشمندی با تضعیف و با انشقاق قومی و نظری است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ناموس‌پرستی ملت ایران تاکید کرد: این نظام اهل بیتی، نظامی ناموس‌پرست است که مبنای اصلی آن براساس نهضت عاشورا است.

وی با اشاره به تاریخ تجاوز مغول‌ها به ایران و رشادتهای رزمندگانمان در هشت سال دفاع مقدس گفت:  هشت سال رزمندگان ما در مقابل همه اشرار عالم در این انقلاب نوپا با دست‌های خالیشان جنگیدند و ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار جانباز و بیش از ۱۹۰ هزار شهید دادیم که ۹۰ هزار جوان و ۳۶ هزار نوجوان و دانش‌آموز بودند، اما با این وجود دست بیگانگان را از دامان پاک ایرانیان بریدند.

معروفی با اشاره به جمله‌ اگر دین ندارید آزاده باشید، اظهار داشت: شعار زن زندگی آزادی را فقط شهدا با ناموس‌پرستی تعبیر کردند اما دشمنان آن را دزدیدند و برهنگی را عادی‌سازی کردند.

وی با اشاره به جنایات و تجاوزات داعش در سوریه و اربیل به زنان مسلمان افزود: حاج قاسم سلیمانی به امر امام با بچه‌های این ملت رفتند و ناموس مسلمین را نجات دادند و دشمن می‌داند که مسلمانان روی ناموس خود حساس هستند بنابراین هدفشان را زنان مسلمان قرار داده‌اند. اما حاج قاسم و هم رزمانش اجازه ندادند دست دشمنان به دامان پاک ایرانی برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: از اصول دیگر دفاع مقدس ایمن‌سازی است، شما مطمئن باشید به برکت شجاعت رزمندگانمان امروز ایرانمان ایمن است و هوا و فضا و دریا بر دشمن مسدود است، امروز نیرو‌های غیرتمند، هوشمند و مکتبی ما از این ملت دفاع می‌کنند و دشمن می‌داند اگر دست به تجاوز بزند آن قسمت گورستانش خواهد شد و بنابراین راه راحت‌تری مانند جنگ نرم را در پیش گرفته است و قلب‌ها را مورد هجمه قرار داده است تا رفتارها و ساختار را تغییر دهند و شجاعت را از بین ببرند.

وی با اشاره به امام شناسی و دشمن شناسی در علم رسانه تصریح کرد: راه‌حل خنثی‌سازی است و هرجا مسلمین شکست خوردند یا امام و یا دشمن را نشناختند، جهل علم و جهل عقل شکست را در پی دارد بنابراین در علم رسانه در حوزه شناخت و مهارت باید امام و دشمن را شناخت همچنین وحدت، حضور، در صحنه بودن، خدمت و مطالبه‌گری برای مردم از اصول دیگر است.

سردار معروفی با اشاره به طوفان الاقصی و اوضاع اخیر فلسطین افزود: رسانه در بحث فلسطین بیشترین نقش را بعد طوفان الاقصی برای آگاهی مردم دنیا و بیدار کردن وجدان‌ها داشت و معجزه کرد و مردم فلسطین را نجات داد و از عادی‌سازی جنایت‌ها جلوگیری کرد، بنابراین کلی از اصحاب رسانه را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به عملیاتهای رسانه‌ای دشمن یادآور شد: ما نباید به فکر پدافند باشیم باید عملیات کنیم با آن شناختی که عرض کردم باید دشمن را تعقیب کرد چون دشمن شکست خورده انتحار می‌کند بنابراین باید در رسانه شما عملیات انجام دهید و فرایند داشته باشید اولین فرایند رصد و جمع‌آوری اخبار، دوم تجزیه و تحلیل آن، سوم برنامه‌ریزی، چهارم آفند و پدافند و پنجم بازخوردگیری است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به یکی از خاطراتش با شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی را اندیشه زیبایش حاج قاسم کرد و اندیشه زیبای او بود که عمل او را زیبا کرده‌ بود. حاج قاسم هدفش خدمت به انقلاب اسلامی بود بنابراین ایران اسلامی را حرم می‌دانست و خود را وقف انقلاب کرد و معیارش شد فدای دین و شیعه و مردم شدن.
 
وی با اشاره به جمله‌ حاج قاسم که می‌گفت «از خدا خواستم که خدا آنقدر به من مشغله بدهد که به گناه فکر نکنم» ادامه داد: مکتب حاج قاسم این‌گونه بود که خود را وقف انقلاب کرد و برای مردم از خود گذشت بنابراین بعد شهادت شهید سلیمانی رهبر انقلاب به منزل ایشان رفتند و به خانواده ایشان عرض کردند: «شهادت شهید سلیمانی برای من بیشتر از شما سخت‌تر است و من به روح بزرگش تعظیم می‌کنم.»

معروفی با آرزوی موفقیت شرکت‌کنندگان در این رقابت با ارزش، مقدس و معنوی گفت: با آگاهی و ذکر نام خدا در مقابل دشمن قرار بگیرید و امیدوارم همه‌ ما در مسیر حق مانند شهیدان و امامانمان ثابت قدم بمانیم و عاقبت بخیر شویم.

انتهای خبر/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷