تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۸۴۹۴۹
ساکت الهامی برنامه ویژه‌ای را برای آماده سازی بازیکنان نساجی در نظر گرفته است.
۰
plusresetminus
شکل جدید در نساجی با فن جدید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از مازند اسپرت، سرمربی نساجی چند روز بعد از برنامه‌ریزی تمرین شبانه بلافاصله بعد از شکست مقابل گل‌گهر سیرجان ،حالا برنامه‌ای را تعیین کرده تا شاگردانش بهتر و بیشتر در شرایط تیمی قرار بگیرند.

با نظر ساکت الهامی اعضای تیم نساجی از صبح زود به باشگاه می‌روند و بعد از انجام تست‌های مناسب به تمرین می‌پردازند. بازیکنان نساجی تا حوالی عصر یک برنامه مدون را در پیش دارند تا ساعات بیشتری در خدمت تیم باشند.

این برنامه جالب ساکت الهامی از روز یکشنبه اجرا شد؛ به این صورت که بازیکنان از ساعت ۹ صبح در سه گروه مختلف تست‌های تخصصی را پشت‌سر گذاشتند تا به‌صورت دقیق‌تر برنامه غذایی و تمرینی آنها تنظیم شود. سپس در جلسه فنی شرکت کردند و در ادامه به تمرین روی چمن ورزشگاه کارگران پرداختند.

اعضای تیم نساجی مازندران مطابق روزهای گذشته، امروز هم از صبح با حضور در مجموعه ورزشی کارگران تهران به ادامه روند تمرینات فشرده خود پرداختند.

بازیکنان تیم شمالی ابتدا با متخصصان فیزیولوژی و تغذیه جلسه‌ای برگزار کردند و در ادامه زیر نظر سرمربی، مسائل فنی را بررسی کردند و ساکت الهامی پس از صحبت‌های اولیه، بازیکنان خود را به زمین چمن برد و قبل از آغاز تمرین، توضیحاتی را برای بازیکنان ارائه داد.

نساجی این روزها در قعر جدول قرار دارد، اما با توجه به بازی‌ها و امتیازات در پایین جدول، شاگردان ساکت با پیروزی مقابل همسایه جدولی خودشان، می‌توانند از منطقه سقوط فرار کنند. الهامی بعد از شکست مقابل گل‌گهر سیرجان تمرینات و برنامه‌ریزی فشرده‌ای را برای تقابل حساس با صنعت نفت آبادان در نظر گرفت تا نتیجه بگیرند.

کار روی چمن ببرها امروز با انگیزه و فشار بالایی برگزار شد و الهامی در پایان از عملکرد بازیکنانش رضایت خاطر داشت. نماینده مازندران در لیگ در پایان هفته باید به جنوب سفر کند تا شاید حساس‌ترین دیدار سال را مقابل صنعت نفت داشته باشد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷