فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

اجرای طرح ویژه پلیس در روزهای پایانی سال

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۴۸۴۹۴۵
فرمانده انتظامی مازندران گفت: پلیس در برقراری نظم و امنیت روزهای پایانی سال برنامه‌های ویژه دارد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح ویژه پلیس در روزهای پایانی سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران در گزارشی به اقدامات و برنامه‌های انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی انتخابات اشاره کرد و افزود: کنترل جرایم و مراقبت از برخی تهدیدات بالقوه در بروز جرایم به ویژه برخودر و مقابله جدی با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش از جمله برنامه‌های انتظامی استان بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نیرو صرفاً در حوزه تامین امنیت شعبات اخذ رای فعالیت داشته‌اند، افزود: در حوزه حراست و پاسداری از صندوق‌های اخذ رای ۶۴ درصد نیروهای انتظامی و ۳۶ درصد را نیروهای بسیجی و سپاهی بر عهده داشته‌اند.

وی از بکارگیری ۱۵۰ تیم پلیس راه و راهور در حوزه ترافیکی خبر داد و افزود: با هرگونه تخلفات در روز برگزاری انتخابات برابر قانون برخورد لازم صورت گرفته و مستندات در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران از برنامه‌ها و طرح‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت روزهای پایانی سال اعم از طرح استقبال از بهار برای تامین نظم و امنیت بازار شب عید، ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: از هم اکنون برنامه‌ها و طرح‌های امنیتی، ترافیکی و انتظامی در دستور کار یگان‌های انتظامی قرار دارد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷