نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمن در انتخابات شکست خورد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۸۴۹۴۴
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمن در انتخابات شکست خورد گفت: انتخابات در فضای امن و بدون مشکلی برگزار شد.
۰
plusresetminus
دشمن در انتخابات شکست خورد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن گرامیداشت ماه پرفضیلت شعبان و آروزی قبولی طاعات و عبادات از حضور پرشور و شعور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران در ۱۱ اسفندماه و خلق حماسه دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.

وی با اشاره به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و معاندان نظام در کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، گفت: با حضور پرشور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری زبان دشمنان کوتاه شد و نقشه آنان نقش برآب شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین از تلاش‌ها و زحمات همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی انتخابات اعم از حوزه‌های اجرایی، نظارت و تامین‌کنندگان نظم و امنیت انتخابات در برگزاری و اجرای عملیات بزرگ انتخابات قدردانی کرد و افزود: بی‌شک با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده قبل از برگزاری انتخابات و پیش‌بینی و پیشگیری و اقدامات پیش‌دستانه امنیتی، انتظامی و ترافیکی از سوی پلیس، انتخابات در فضای امن و بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد.

وی از تدابیر و تمهیدات ویژه پلیس قبل، حین و بعد از انتخابات در راستای برقراری نظم وامنیت قدردانی کرد و افزود: هر چند دشمنان نظام در زمان برگزاری تبلیغات انتخاباتی و پس از آن در حوزه برگزاری جشن انتخابات بدنبال سوءاستفاده از این فضا بوده‌اند که با درایت و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی موفق نشدند.

محمدی‌لائینی با قدردانی از فرمانده کل فراجا و فرمانده انتظامی مازندران از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه همه نیروهای انتظامی و امنیتی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از پلیس پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه است، افزود: نباید سرقتی اتفاق بیفتد اما اگر داشته‌ایم، باید کشف شود، همانطوری که همه قتل‌های به وقوع پیوسته در سطح استان کشف شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با مقایسه کشورهای پیشرفته دنیا با کشور اسلامی ایران در حوزه وقوع جرایم، گفت: هر چند کشورهای پیشرفته دنیا مادی‌گرا هستند و با ابزار و امکانات الکترونیکی پیشرفته در حوزه پیشگیری از وقوع جرم اقدام می کنند اما در کشور عزیز ما ایران به جهت اعتقادات مذهبی و باورها دینی مردم نسبت به احکام اسلامی جرم و جنایت کمتر بوده و به نوعی افراد به واسطه این اعتقادات مرتکب جرم نمی‌شوند و اگر جرایمی به وقوع می‌پیوندد درصد کمی از جامعه بوده که لازم است این باورها و اعتقادات دینی تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر توجه به معیشت کارکنان انتظامی و پیگیری مشکلات آنان در بخش‌های مختلف مسکن و تامین نیازمندی‌های معیشتی آنان در جهت تقویت روحیه خدمتی تاکید کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷