تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۸۴۹۳۶
شهردار نوشهر با اشاره به اینکه برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره نوشهر کار جهادی در اولویت قرار گیرد، گفت: رسانه‌ها انتقاد سازنده داشته باشند.
۰
plusresetminus
اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره نوشهر کار جهادی می‌طلبد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، بعد از انحلال شورای شهر نوشهر، علی باباتبار چند ماهی به عنوان سرپرست شهرداری نوشهر فعالیت خود را آغاز کرد اما از روز ۱۲ اسفندماه با حکم استاندار مازندران، عادل خزایی‌پول اهل نوشهر اما ساکن تهران به عنوان شهردار نوشهر منصوب شد.

شهردار نوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه شهری و اجرای پروژه‌ها، اظهار کرد: رسانه‌ها منابع آگاهی‌دهنده در توسعه زیرساخت‌های شهر هستند.

خزایی که سابقه چندین ساله در شهرداری تهران دارد و مدتی نیز شهردار ناحیه چهار بوده است، افزود: اینکه رتبه شهرداری نوشهر هشت است در خور این شهر با این جمعیت و ظرفیت بالای گردشگری  و مردم آن نیست.

وی با تاکید بر اینکه یک معاونت برای شهرداری نوشهر کافی نیست، یادآور شد: یک مدیر باید به صورت فکری در میدان باشد و معاونان به لحاظ اجرایی بیشتر حضور داشته باشند.

شهردار نوشهر به پروژه‌های نیمه‌کاره نوشهر اشاره کرد و گفت: یک شهردار ساعت کاری ندارد و برای خدمت به شهروندان باید در هر ساعتی در شهرداری حضور داشته باشد.

خزایی‌پول در ادامه خاطرنشان کرد: قصد دارم در نماز جمعه میز خدمتی را قرار دهم تا شهروندان هر هفته به صورت مستقیم با شهردار در ارتباط باشند و مشکلات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به روحیه انتقادپذیری خود بیان کرد: رسانه‌ها اگر در هر نقطه ایرادی هست حتما اطلاع دهند.

به گزارش بلاغ،عادل خزایی پول متولد سال ۱۳۶۱ متاهل دارای چهار فرزند، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، گرایش تحول سازمانی از دانشگاه تهران، دکترای مدیریت کسب و کار DBA است.

مدیر املاک سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، شهردار ناحیه چهار منطقه ۱۹ تهران، رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۹ تهران، مدیر بوستان بزرگ ولایت تهران، عضو کمیسیون معاملات و تحویل شهرداری منطقه ۱۹، عضو شورای معاونین و‌ مدیران شهرداری منطقه ۱۹، جانشين معاونت فنی و اجرایی سازمان نوسازی شهر تهران، مدير پروژه سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مدیر حوزه ریاست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مدير حوزه رياست سازمان رفاه خدمات و‌مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، مدیر حوزه ریاست ستاد گردشگری شهرداری تهران، مدیر دفتر و پیگیری ویژه اداره کل تدوین قوانین و امور شورا شهرداری تهران و شاغل در قرارگاه بازسازی دوکوهه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در کارنانه شهردار جدید نوشهر دیده می‌شود.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷