نگاهی به دیروزنامه‌های زنجیره‌ای؛

راهبرد مدعیان اصلاحات برای انحراف افکار عمومی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۸۴۹۳۳
اصلاح‌طلبان راهبرد و مسیری جدید را برای انحراف افکار و القای ناامیدی انتخاب کرده‌اند.
۰
plusresetminus
راهبرد مدعیان اصلاحات برای انحراف افکار عمومی
به گزارش بلاغ به نقل از کیهان؛ روزنامه‌های مدعی اصلاحات نیز تیتر یک و یا صفحات سیاسی خود را اختصاص به القای ناامیدی دادند و همچنان سعی در جلب افکار عمومی و مردم دارند. پیش از انتخابات نیز با تیترهای تند و گاه جوسازانه سعی در مطرح‌سازی خود داشتند؛ درصورتی که این انتخابات نشان داد مردم نسبت به این قبیل اقدامات آنان آگاهی داشته و هوشیارند.
تیترهایی همچون «بیشترین کاهش مشارکت، افزایش آرای باطله» نشان‌دهنده تلاش این مدعیان پیشرفت کشور برای تخریب این دور از انتخابات است. کاهش دو درصدی حضور مردم استان تهران را با این نوع از تیترها طوری نشان می‌دهند که گویا پروژه دشمنان کشور در شکست دادن انتخابات و عدم حضور مردم به کرسی نشسته است.

دیگر روزنامه‌ها نیز با تیترهایی از قبیل «بهارستان سهم تندروها خواهد شد؟» یا «باز هم تندروها، باز هم مجلس حداقلی» سعی در ایجاد چهره‌ای سیاه از این دور از مجلس دارند. حال آنکه هنوز اقدامات این دور از مجلس شورای اسلامی دیده نشده و حتی حضور افراد جدید و جوان را نیز شاهدیم.
به جای آنکه اقدامات و کارهای پیشین غیر هم مسلکی‌های خود را با دید شایسته گزینی ببینید، گویا هرکس به غیر از افراد درون جمعشان بالا بیاید آدم اشتباهی است و تندرو خطاب می‌شود. نه فقط شخص بلکه مجلس را تندرو می‌نامند! مجلسی که با رای هدفمند مردم چیده و برگزیده شده است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷