تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۴۸۴۹۰۱
برنده اصلی انتخابات، مردم قهرمان ایران هستند، باید به همه آنانی که براساس وظیفه دینی و ملی خود در انتخابات چه به عنوان نامزد و یا علاقمندان کاندیداها و یا رأی‌دهندگان حضور داشتند، نیز تبریک گفت.
۰
plusresetminus
حضور مردم در انتخابات خیمه دشمنان را به آتش کشید
به گزارش بلاغ؛ حضرت آيةالله توکل طي پيامي ضمن تشكر صميمانه از ملت موقعیت‌شناس ايران بویژه مردم مازندران، حماسه حضور آنان در انتخابات را برهم‌زننده معادلات و توطئه‌های پیچیده آنان دانست.
 وی در این پیام آورده: این بار نیز همچون دفعات قبل، فهم سیاسی و بصیرت انقلابی ملت رشید ایران، که همواره با توکل بر خداوند و توسل به امامان معصوم علیهم‌السلام، مصالح نظام اسلامی و منافع جمهوری اسلامی را برهر منفعت دیگری ترجیح می‌دهند، توانست دل ارادتمندان به انقلاب اسلامی ایران را شاد و خیمه دشمنان را به آتش بکشد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در ادامه افزود: در جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور، اساسی و حیاتی است و امامین انقلاب، احیاکننده مردم سالاری دینی بی‌نظیر در جهان معاصر هستند که برای مدعیان دموکراسی موجب حیرت و اعتراف است و همین خصوصیت منحصربفرد، موجب مانایی انقلاب، بیمه مملکت و پیشرفت علمی و فناوری کشور و ظهور شگفتی‌ساز دانشمندان جوان در همه زمینه‌ها شده است.

این مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم یادآور شد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، بسیاری از معادلات دشمنان را که در تعقیب فتنه سال گذشته به این انتخابات بسیار دلبسته بودند، برهم زد و صدها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری یکساله آنها را بی اثر و آن را تبدیل به تجدید میثاق با ایران قوی ساخت.

وی در همین ارتباط افزود: دشمنان ایران در ادامه سیاهنمایی‌های خود، همه تلاش خود را ظرف یکسال اخیر بکار گرفتند تا بتوانند ملت ایران را از حضور در پای صندوق‌های رأی باز بدارند و مردم را نسبت به مسائل مهم کشور و حضور در صحنه سیاست بدبین کنند و برای رسیدن به این هدف شوم، همه وسائل تبلیغاتی و رسانه‌های خود به‌خصوص در فضای مجازی را بکار گرفت، اما مردم با حضور مسئولانه خود در انتخابات، دشمنان خود را دق مرگ کرده‌اند.

این استاد برجسته اخلاق اضافه کرد: با تبریک به برنده اصلی انتخابات که مردم قهرمان ایران هستند، باید به همه آنانی که براساس وظیفه دینی و ملی خود در انتخابات چه به عنوان نامزد و یا علاقمندان کاندیداها و یا رأی‌دهندگان حضور داشتند، نیز تبریک بگویم و از تلاش‌های‌شان تقدیر بعمل آورده ، صحت و سلامت و موفقیت کامل آنان را از خداوند متعال مسألت بدارم و برای منتخبان در جهت خدمت صادقانه و تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی، بهترین توفیقات را مورد دعا و استغاثه قرار دهم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷