تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۸۴۷۹۸
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که انتخابات با رقابت بیشتر، امنیت بهتر، سلامت بالاتر و مشارکت قوی‌تر برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
انتخابات در امنیت و مشارکت بالا برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به نقل از راه دانا، محمدتقی شاهچراغی با بیان اینکه در سراسر کشور مردم خود را برای مشارکت در انتخابات آماده کردند، گفت: با وجود تمام دشمنی ها، مردم همیشه در میدان حضور داشته و نقش آفرینی کردند، در ۱۱ اسفند نیز مانند گذشته حضور موثر خواهند داشت.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رهبر انقلاب در هدایت کشتی انقلاب عنوان کرد: هر آنچه در میدان عمل می بینیم برگرفته از توصیه های رهبر انقلاب و به واسطه مردم است، ملت در ۱۱ اسفند یکی دیگر از افتخارآفرینی های خود را رقم خواهد زد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه تلاش دشمن در حالی است که همیشه ملت به دشمنان پاسخ منفی دادند گفت: سر و صدای دشمنان و هزینه آنها برای ایجاد یاس و ناامیدی در مردم نشان می دهد که آنها می دانند مردم در انتخابات مشارکت خواهند کرد به طوری که هر میزان به روز انتخابات نزدیک می شویم، مشارکت سیر صعودی پیدا می کند.

شاهچراغی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم براساس راهبردهای تعیین شده از سوی رهبری انتخابات پرشوری خواهیم داشت گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که انتخابات با رقابت بیشتر، امنیت بهتر، سلامت بالاتر و مشارکت قوی تر برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷