فرماندار سوادکوه اعلام کرد:

تعیین ۵۹ شعبه اخذ رای در سوادکوه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۸۴۷۸۹
فرماندار شهرستان سوادکوه از برگزاری انتخابات با ۵۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
تعیین ۵۹ شعبه اخذ رای در سوادکوه
رمضان غلامی‌اواتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» به روند برگزاری انتخابات اشاره و اظهار کرد: طبق آخرین آمار و پس از انصراف چند کاندیدا، ۵۷ نفر در این حوزه انتخابیه برای کسب دو جایگاه نمایندگی مجلس رقابت می‌کنند که از این تعداد ۶ خانم و ۵۱ نامزد آقا هستند.

وی افزود: ۵۹ شعبه اخذ رای شامل ۲۱ صندوق ثابت شهری، دو صندوق ثابت روستایی و ۳۶ صندوق سیار، وظیفه اخذ رای از واجدین شرایط را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: ۵۹ نفر نماینده فرماندار، ۵۹ نفر بازرس،  ۱۷۰ ناظر، ۴۳۲ نفر عوامل اجرایی و کاربر، ۱۷۵ نفر محافظ ( نیروهای انتظامی، سپاه و اعضای پایگاه‌های بسیج) و ۱۲۰نفر راننده و نیروی خدماتی روز ۱۱ اسفند در فرایند اخذ رای حضور دارند.

این مسئول تصریح کرد: در پنج ماه گذشته، جلسات و کلاس‌های آموزشی و توجیهی متعددی برای عوامل اجرایی انتخابات برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم در این زمینه به‌وجود بیاید.

غلامی گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش سنگین برف در روستاها و مناطق بالادست، همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده هستند تا انتخابات را با سلامت، امنیت و حضور حداکثری شهروندان سوادکوهی برگزار کنند، در همین رابطه با استاندار، معاونت سیاسی استاندار، معاون عمرانی و دیگر مدیران مرتبط جلسات لازم برگزار شد.

وی در پایان از همکاری استاندار، معاونین، اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران و عوامل اجرایی که در این مدت همکاری‌های لازم را انجام دادند، قدردانی کرد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷