تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۸۴۷۴۸
فرمانده سپاه کربلا گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ نیرو در شعب اخذ رای مازندران برای تامین امنیت انتخابات سازماندهی شدند.
۰
plusresetminus
سازماندهی ۳ هزار نیرو برای تامین امنیت انتخابات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در نشست با فرمانداران و بخشداران با محوریت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه مجموعه سپاه همراه و در کنار مسئولان اجرایی استان در برگزاری هر چه باشکوه این رخداد بسیار مهم و حیاتی خواهد بود ، افزود: به واسطه هماهنگی بسیار خوب بین مجموعه‌های امنیتی و نظامی استان، شاهد برقراری امنیت و آرامش پایدار در این خطه سرسبز هستیم.

وی بیان کرد: لازم است جهت حفظ و توسعه این مقوله ضرور به ویژه در انتخابات پیشرو ، فرمانداران و بخشداران نهایت تلاش و همکاری‌های سازنده را با متولیان امر داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهمیت تامین سلامت انتخابات، برلزوم تحقق راهبردهای انتخاباتی رهبری شامل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت تاکید کرد.

مسلمی با اشاره به شائبه ی خرید و فروش رای از سوی برخی نامزدها، گفت: خرید و فروش رای قانونی نیست و سلامت انتخابات را با چالش مواجه می‌کند و با خاطیان در این بخش برخورد جدی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جانبداری عوامل اجرایی از بعضی کاندیداها، سوءاستفاده از ظرفیت ادارات و ... تخلف است و با افراد خاطی به شدت برخورد می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا به ساماندهی ۳ هزار و ۴۰۰ نیرو در شعب اخذ رای استان مازندران با هدف تامین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: با هرگونه اخلال در روند برگزاری انتخابات سالم در این خطه از شمال کشور برخورد جدی خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳