رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت مازندران خبر داد:

لیست انتخاباتی شورای وحدت در مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۸۴۷۰۱
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت مازندران لیست انتخاباتی شورای وحدت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اعلام کرد.
۰
plusresetminus
لیست انتخاباتی شورای وحدت در مازندران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، محمد کریمی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با اشاره به اینکه رسانه‌ها و احزاب دو بال برای رسیدن به توسعه هستند، اظهار کرد: یکی از اهداف شورای وحدت، وحدت بین نیروهای انقلاب است و در این بخش برنامه منسجم دارد.

وی با اعلام اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی جریان‌های انقلابی باید وحدت‌آفرین باشند، تصریح کرد: شورای برای چهار راهبرد ترسیم‌شده از سوی مقام معظم رهبری برای برپایی انتخابات باشکوه برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت مازندران به سه رکن ویژه در شورای وحدت اشاره کرد و افزود: فعالیت در کنار روحانیون مبارز، وجود ۴۰ حزب دارای شناسنامه و استفاده از ظرفیت نخبگان و اقشار از مولفه‌های مهم در این شورا است.

این مسئول از تشکیل ۳۵ کمیته نخبگانی و اقشار در شورای وحدت استان خبر داد و بیان کرد: شورای وحدت در کنار جریان‌های انقلاب حول وحدت در مسیر اصلی انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

کریمی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از مراکز مهم و حساس در کشور است، ادامه داد: نماینده مجلس باید آنقدر قوی باشد که بتواند با قانون صحیح کشور را از بن‌بست مشکلات نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش شورای وحدت این است که افرادی را انتخاب کند که بتوانند برای رفع مشکلات و رسیدن به توسعه تحول‌آفرین باشند.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت مازندران از تشکیل پارلمان عالی شورای وحدت در دانشگاه آزاد اسلامی ساری خبر داد و گفت: ۲۱ نفر از گروه‎های مختلف در این پارلمان حضور دارند چرا که تقویت مشارکت مردم در انتخابات مهم‌ترین راهبرد شورای وحدت است.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای حضور نامزدها در انتخابات و طرح برنامه‌ها با سه برابر ظرفیت انجام شده است، اظهار کرد: نامزدهای انتخابات در قالب ۱۰۰ شاخص ارزیابی و سنجش شدند.

کریمی با اشاره به لیست نهایی شورای وحدت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: غلامرضا شریعتی از حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، منصورعلی زارعی، علی بابایی‌کارنامی و عبدالرضا بابایی از ساری و میاندورود، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عبدالرضا دادبود از قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، حسن حسن‌نتاج و فرهاد فرزادی از بابل، علی‌اصغر باقرزاده از بابلسر و فریدونکنار، بهروز عیسی‌زاده از آمل، عبدالوحید فیاضی از نور و محمودآباد، رضا علیخانی از نوشهر چالوس و کلاردشت و علی شمس از حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس‌آباد مورد حمایت این شورا هستند.

وی در پایان گفت: آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، آیت‌الله سیدصادق پیشنمازی، آیت‌الله علی معلمی و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مورد حمایت شورای وحدت است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳