با حضور استاندار مازندران انجام شد؛

کلنگ‌زنی پروژه ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در رویان

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۴۸۴۴۸۶
در جریان بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان نور، عملیات اجرایی ۲۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن، در رویان کلید خورد.
۱
plusresetminus
کلنگ‌زنی پروژه ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در رویان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ بعد از ظهر امروز در جریان بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به نور، عملیات اجرایی ۲۵۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن، در رویان شهرستان نور کلید خورد.
 
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در این مراسم گفت: امروز این مجتمع ۲۵۰ واحدی را کلنگ‌زنی می‌کنیم و قرار است تا دو سال آینده این مجتمع افتتاح شود.

وی افزود: اجرای این طرح مهم در نور، دچار تاخیر شده و باید جبران شود؛ لذا ساخت مسکن گرچه اجرای کامل آن به مدت ۲ سال طول می‌کشد اما باید سرعت یابد.

استاندار مازندران با اشاره بر لزوم استفاده از  از ظرفیت سرمایه‌گذاران و خود مالکی در اجرای این طرح، خاطرنشان کرد:  مهم این که همزمان با اجرای طرح باید کارهای جانبی مانند تامین برق، آب و گاز مهم هم انجام شود.

مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: باتوجه به سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم برای تامین مسکن افراد جامعه که امکان تهیه مسکن ندارند،  اقدامات لازم در زمینه کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن ملی در نقاط دیگر از جمله ایزدشهر، بلده، رویان و چمستان هم فراهم شده است.

حسینی‌پور تاکید کرد: یکی از مشکلات اصلی ما در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در مازندران بحث زمین است که امیدواریم بتوانیم نتیجه سریع‌تری در مسکن ملی بگیریم و هم اینکه خانواده‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این مراسم گفت: از هزار نفری که در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نور نام نویسی کرده‌اند، تاکنون نزدیک به تعداد ۸۰۰ نفر تایید شده‌اند.

علی دیوسالار افزود: حدود ۲ هکتار دیگر هم در نقطه شهری رویان برای این طرح در نظر گرفته شد که به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران  با بیان این که، مسکن ۲۵۰ واحدی در زمینی به گستره حدود ۹ هزار متر مربع با ارائه وام به مبلغ پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با سود چهار درصد به متقاضیان داده می‌شود، گفت: این طرح توسط قرارگاه بسیج سازندگی احداث می شود و شهرداری رویان هم پروانه صادر کرده است.

فرماندار شهرستان نور نیز در آیین کلنگ‌زنی این پروژه، گفت: این طرح برای نخستین بار است که در این شهرستان اجرایی شده است.

به گفته بیژن پولادی هم اینک در شهرهای نور، بلده، چمستان، ایزد شهر، رویان ساخت مسکن پیگیری شده و در بلده تاحدودی تهیه زمین محقق شده است.

فرماندار شهرستان نور، تاکید کرد: تسریع در روند اجرای این طرح و تعداد دست کم ۸۰۰ نفر نام نویسی کرده‌اند، بسیار مهم است.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴