فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری عنوان کرد:

اعزام هزار و ۵۶۲ نفر به سرزمین نور

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۸۴۴۸۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: در اردوی راهیان نور امسال هزار و ۵۶۲ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
۰
plusresetminus
اعزام هزار و ۵۶۲ نفر به سرزمین نور
سیدابراهیم شریفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ» اظهار کرد: اردوی راهیان نور سفر به سرزمین حماسه‌ها و افتخار آفرینی‌های فرزندان وطن در دفاع از خاک کشور عزیز اسلامی است.

وی راهیان نور را بزرگ‌ترین کار تمیز فرهنگی در کشور عنوان کرد و افزود: راهیان نور بزرگ‌ترین مانور فرهنگی کشور است و حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی جنوب کشور موجب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری ضمن اشاره به اینکه در اردوی راهیان نور امسال هزار و ۵۶۲ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد بیان کرد: در برهه‌های مختلف تاریخ ۴۵ ساله پر تلاطم کشور اسلامی و در حمایت و دفاع از خاک وطن گاهی اوقات باید خون داد، گاهی باید آبرو گذاشت و گاهی باید رای داد که رسالت و وظیفه اصلی امروز تک تک ایرانیان حضور در انتخابات و پای صندوق‌های رای است تا چشم طمع دشمنان کور شود.

شریفی با اشاره به اینکه امسال بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان به راهیان نور اعزام خواهند شد خاطرنشان کرد: تا کنون ۸۰۰ نفر از بسیجیان ساروی به این اردو اعزام شدند که ۱۸ کاروان دیگر در قالب ۷۵۰ نفر در مقطع زمانی ۲۵ بهمن تا ۱۵ اسفند اعزام خواهند شد.‌

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳