نماینده ولی فقیه در مازندران:

هیچ‌کسی حق قهر کردن با انتخابات را ندارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۴۸۴۰۷۹
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انتخابات یک فرصت بزرگ است تا مردم دوباره حال و هوای انقلابی پیدا کنند، هیچ‌کسی حق قهر کردن با انتخابات را ندارد هم باید تبلیغ و هم حمایت کنیم.
۰
plusresetminus
هیچ‌کسی حق قهر کردن با انتخابات را ندارد
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«بلاغ»، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی سه‌شنبه‌شب در نشست روشنگری و جهاد تبیین ائمه جمعه، جماعات و روحانیون شهرستان بابل، ضمن تبریک ایام بعثت پیامبر بزرگوار اسلام، دهه مبارکه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات، اظهار کرد: بابل دارالمومنین و دارالعلماست، عالمان بسیار بزرگواری که در گذشته‌های بسیار دور و نزدیک در این شهر و شبستان زحمت کشیدند که ما از آنها بهره‌مند شدیم.

محمدی لائینی تصریح کرد: ما نیاز به فکر کردن، تصمیم گرفتن و بعد عمل کردن داریم، این جلسات برای این است که توجه لازم به امر خطیر و عظیمی که پیش رو داریم که می‌تواند ایران قوی را در صورت حضور حداکثری شکل بدهد و بازدارنده باشد، اگر حضور ضعیف باشد به دشمنان قدرت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توجه روحانیت بابل به مسئولیت‌های خطیر خود، عنوان کرد: خدای بزرگ در قرآن مجید در رابطه با سوالی که در روز قیامت می‌شود چند جا تذکر می‌دهد، در آیه ۲۴ سوره صافات دستور توقف برای سوال در روز قیامت درباره نعمت دادند.

امام جمعه ساری خاطر نشان کرد: از ما درباره نعمت‌های بعثت، ولایت، انقلاب اسلامی سوال می‌کنند، همه ما در رابطه با حفظ نعمت یا اتفاقی به نام انقلاب یا پرچم‌دار شدن یک حاکمیت دینی توسط یک مرجع بزرگ و حاکمیت دینی، مسئولیم.

این مسئول تاکید کرد: حضور و دفاع از سنگرهای اسلامی با جان و مال، مسئولیت سنگین و خطیر ماست، کلام و سکوت ما باید در تقویت انقلاب باشد نه ضربه به انقلاب، حفظ نظام اوجب واجبات است.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات یک فرصت بزرگ است تا مردم دوباره حال و هوای انقلابی پیدا کنند، دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار کنند، هیچ‌کسی حق قهر کردن با انتخابات را ندارد، هم باید تبلیغ و هم حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: باید زمینه‌سازی کنیم که مردم حق خودشان را بگیرند، مردم بصیر هستند و چنین جلساتی باید برگزار شود مردم خودشان را برای این آزمون آماده کنند.

این مسئول بیان کرد: عده‌ای می‌گفتند چرا باید برای مباحث نظامی هزینه‌های کلان صرف شود به جای آن برای مملکت خرج شود، شعار می‌دادند که دنیای آینده دنیای گفتمان است دنیای موشک نیست، امروز به این نتیجه رسیدیم که اگر خدای ناخواسته آن فکر تمام می‌شد امروز کار مملکت ما بدتر از سوریه و عراق بود و همه چیز به تاراج دشمن در می آمد.

وی گفت: بعضی‌ها می‌گویند ما باید آمریکا کنار آمده و سازش کنیم نه چالش، اینها نفهمیدند که آمریکا مرد نیست نامردترین نامردهاست، مقام معظم رهبری در مقابل یک لیست از مزایای سازش با آمریکا قرار گرفتند و فرمودند که هزینه‌ای که سازش با آمریکا دارد به مراتب از هزینه‌ای که چالش با آمریکا دارد بیشتر است، به هیچ نتیجه‌ای هم نمی‌رسیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه خواسته‌های آمریکا هیچ حدی ندارد، یادآور شد: امروز می‌گوید هسته‌ای را بردارید برجام اول، فردا می‌گوید موشک را بردارید برجام دوم، پس‌فردا می‌گوید پهپاد را بردارید برجام سوم، پس آن فردا می‌گوید که در چهاردیواری مملکت خودتان باشید دست از منطقه بردارید برجام چهارم، آخرش می‌گوید بگوئید اشتباه کردیم و برمی‌گردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ای کاش بپذیرند که به همان سال ۱۳۵۶ باز گردیم ما را صد سال به عقب می‌برند، حال بگوئید سنگر رهبری چه نوع فکری باید داشته باشد، الگوی اصلی ما امام است، این انقلاب بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، الگوی اصلی ما امام و منشور روحانیت است.

امام جمعه ساری بیان کرد: اگر امروز امام بود آیا جز تصمیمی که مقام معظم رهبری گرفته اند می‌گرفتند؟ این صلابت، ایستادگی، این ایران قوی داشتن با هسته‌ای، پهپاد و موشک! چه حرفی است که می‌خواهیم مثلا چین و ژاپن باشیم؟ آنها سرمایه‌ای همچون انقلاب و دین ندارند.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳