نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه:

استاندار مازندران جلوی اقدامات غیرمنصفانه دستگاه‌های اجرایی را بگیرد

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۸۳۸۱۵
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: استاندار نباید اجازه دهد دستگاه‌های اجرایی استان، آئین‌نامه‌های خلاف انصاف را اجرا کنند.
۰
plusresetminus
استاندار مازندران جلوی اقدامات غیرمنصفانه دستگاه‌های اجرایی را بگیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز جمعه ۲۹ دی ماه در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه مصلای مرکز استان، اظهار کرد: باز هم همه شما خوبان را به تقوای الهی، خداترسی و آخرتترسی سفارش و توصیه میکنم.

وی افزود: انسان باتقوا اولا خودش را مراقبت می‌کند که خطا نکند اگر هم خطایی کرد فورا توبه می‌کند و به خدا برمی‌گردد، تقوا نمی‌گذارد خطا بکنی و اگر خطا کنی تو را وادار به استغفار میکند، چنانچه با تقوا استغفار به دست می آید.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: امام جواد (ع) که سالروز میلادش را در دوشنبه آینده پیش داریم فرمودند که اینطور نباشد که در ملا عام به‌صورت آشکار ولی خدا اما در خلوت دشمن خدا باشید، همه جا ولی خدا باش‌، به این امام جوان واژه تقی یعنی باتقوا در کنار جود و بخشش اختصاص داده شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: ولادت مولای متقیان علی (ع) پنجشنبه آینده در پیش است که جای تبریک دارد، روز پدر را هم به همه پدرهای علی‌صفت و  علی اسم تبریک عرض می‌کنیم، پدری کردن خیلی مهم‌تر از پدر شدن است.

امام جمعه ساری ادامه داد: آغاز ایام اعتکاف از بهترین عبادات است، در سال گذشته در سراسر کشور بالغ بر ۶ هزار نفر معتکف داشتیم که اکثریت آنها نسل جوان و نوجوان بودند که امسال نیز این سنت را انجام بدهند، مسئولین همه باید برای اقامه اعتکاف در جامعه پای کار بیایند و کمک کنند، مساجد و پایگاه‌ها هم آماده باشند تا معتکف در پایان رضایت داشته و دعا کند.

این مسئول تصریح کرد: از ۲۴ الی ۲۶ دی ماه گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور در تهران برگزار شد که با حضور رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و برخی از وزرا همراه بود، بنده به‌عنوان یکی از سه ائمه جمعه سخنرانی کردم در سه حوزه کشاورزی، آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صحبت کردم و مسائلی را متذکر شدم.

وی ضمن گلایه از بحث مراجعه کشاورزان برای گلایه از افزایش بستر و حریم رودخانه توسط آب منطقه ای و سندزنی اموالی به اسم خودش، اضافه کرد: گفتیم این کار باید فعلا متوقف و آیین نامه عوض شود، خاندوزی وزیر اقتصاد این نکته را یادداشت کرده و وعده پیگیری دادند، استاندار مازندران هم نباید اجازه بدهند که ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی آیین نامه‌های خلاف انصاف را اجرا کنند.

محمدی‌لائینی با اشاره به اقدام منابع طبیعی در تملک زمین‌های کشاورزی به‌واسطه یک عکس از سال ۱۳۴۶ نیز بیان کرد: قانون باید از ۱۳۴۶ به ۱۳۶۵ تغییر پیدا کند و نمایندگان مجلس باید در این زمینه جدی ورود پیدا کنند، اینجا هم از استاندار می‌خواهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این نکات را به آقای منظور معاون رئیس جمهور نیز متذکر شدیم و امیدواریم به نتیجه برسیم.

امام جمعه ساری اعلام کرد: سپاه مقتدر حمله‌ای به حق به لانه‌های جنایت، فساد و تروریستی در سوریه و پاکستان که پایگاه پرورش نیروهای تروریستی هستند داشته است. تفکری که گفته آینده آینده گفتمان است نه آینده موشک اگر آن تفکر پیاده میشد تمام ایران جای امنی نداشت و مثل سوریه میشد، خدا رحم کرده و به دل رهبر عزیزمان الهام کرده که به دنبال این تفکر غلط نرود و به دنبال ایرانی قوی برود.

این مسئول گفت: امروز قدرت و سلاح‌های دفاعی ما به حق در حدی است که دشمنان از اینکه حمله و تهاجم کرده و با شیوه‌های سخت به ما تعرض داشته باشند می‌ترسند بنابراین ما رسما از این حمله موشکی سپاهیان عزیز و مقتدر به لانه‌های فساد حمایت کرده و آن را بازگو خواهیم کرد‌.

وی اذعان داشت: مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات فرمودند که انتخابات صرفا تکلیف نیست حق ملت است باید مشارکت حداکثری داشته باشیم.

محمدی لائینی گفت: ملت یمن و دولت انصارالله انصافا کار بزرگی انجام دادند که مصداق جهاد فی سبیل الله است، امیدواریم این مجاهدت‌ها تا پیروزی ادامه پیدا کند، یمنی که هفت سال مورد هجمه نظامی قرار گرفته امروز به قدرتی رسیده که میتواند دریای سرخ را برای کشورهای آمریکایی و اسرائیلی ناامن کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد:  انروز حزب الله ما، مجاهدین عراق برای نیروهای آمریکایی و اسرائیلی واقعا منطقه را ناامن می‌کنند، همه دنبال این رفتند که دنیایی قوی داشته باشیم، امروز اگر منطقه موشک دارد به برکت سپاهیان عزیز و جمهوری اسلامی است همه دنیا قبول دارند مردم غزه مظلوم و پیروزند، رژیم غاصب هم خون‌خوار و گرگ بی‌رحم و هم مغلوب و شکست خورده و متلاشی شده است .

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳