با حضور معاون رئیس جمهور انجام شد؛

افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس در ساری

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۸۳۸۰۴
آئین توسعه و تکمیل طرح‌های زیرساختی و محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد.
۰
plusresetminus
افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس در ساری
به گزارش خبرنگار بلاغ مازندران؛ آئین توسعه و تکمیل طرح‌های زیرساختی و محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران عصر امروز با حضور داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علی اصغر جعفری معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار ستوده رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار، حسینی‌پور استاندار، سردار ملکی مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی و جمعی از مسئولان، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

داوود منظور در حاشیه آیین افتتاح فاز اول پارک موزه دفاع مقدس در ساری به خبرنگاران گفت: این کار بزرگی که انجام شده و پارک موزه‌ای که به این مرحله رسیده است بسیار کار ارزشمند و ماندگاری است که حاکی از دلدادگی مردم و مسئولان استان مازندران به دفاع مقدس و نیز یادآوری رشادت‌های رزمندگان استان مازندارن در دوران جنگ تحمیلی است.

وی افزود: این پروزه دارای طرح توسعه گسترده‌ای است که امیدواریم این طرح توسعه با حمایت سازمان برنامه و بودجه و نیز استانداری مازندران، به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، خاطرنشان کرد: پارم موزه دفاع مقدس ساری یکی از نمادهای بسیار ارزشمند دفاع مقدس در استان مازندران است که با تکمیل این پروژه، قطعا نفراتی که به عنوان زائر از این پارک موزه بازدید خواهند کرد انرژی و روحیه خواهند گرفت و آن شور و اشتیاقی که در دوران دفاع مقدس بوده به نسل جوان و نوجوان ما اتقال پیدا خواهد کرد.

منظور ادامه داد: بنده به نوبه خودم از تمامی دست اندرکاران این پروژه بسیار ارزشمند تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله اول ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران از ابتدای سال آینده وارد فاز دوم (یادمان والفجر هشت) خواهد شد، اظهار کرد: به همین منظور آئین توسعه و تکمیل این مرکز امروز با حضور «منظور» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، «علی اصغر جعفری» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار «ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار، «حسینی پور» استاندار، جمعی از مسئولان، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.
 
وی افزود: فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در محوطه‌ای به مساحت ۱۴۵ هزار متر مربع آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت که شامل حسینیه وداع، بیمارستان صحرایی، مجموعه‌های نمایشگاهی و استقرار بخشی از تجهیزات نظامی است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اولویت فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را احداث تانک فارم و سالن آمفی تئاتر عنوان کرد و گفت: توسعه و تکمیل فاز دوم به مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع از سال آینده آغاز خواهد شد.
 
پاسدار سلامی میزان پیشرفت فاز اول را ۹۳ درصد و همچنین فاز دوم را ۶۵ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷