فرماندار شهرستان نور اعلام کرد:

خسارت ۴ هزار میلیاردی سیل در شهرستان نور

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۴۸۱۵۸۵
فرماندار شهرستان نور گفت: میزان خسارت‌ سیل اخیر در این شهرستان ۴ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
۱
plusresetminus
خسارت ۴ هزار میلیاردی سیل در شهرستان نور
بیژن پولادی در گفتگو با خبرنگار بلاغ در خصوص جاری شدن سیل در سیزدهم آبان‌ماه جاری اظهارکرد: سیل به روستاها و ابنیه در سطح شهرستان خسارت وارد کرد که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و تخریب پل‌ها حدود ۲ هزار میلیارد ریال، حوزه بنیاد مسکن و دیواره حفاظتی داخل محل ۱۵۰ میلیارد ریال و منازل مسکونی حدود ۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.
 
وی با اشاره به خسارت یک هزار میلیارد ریالی در حوزه امور منابع آب افزود: سیل در حوزه جهاد کشاورزی ۱۵۰ میلیارد ریال، حوزه توزیع برق حدود ۱۰ میلیارد ریال و در حوزه گاز حدود ۳ میلیارد ریال سبب خسارت شد.
 
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه آب و فاضلاب شهرستان نور در سیل اخیر ۲۰ میلیارد ریال دچار خسارت شد، خاطرنشان‌کرد: بررسی‌ها در خصوص آسیب سیل در حوزه مخابرات و ارتباط سیار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و در شهرداری‌ها میزان آن حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه میزان خسارت‌های سیل در شهرستان نور در مجموع چهار هزار میلیارد ریال برآورد شد، تأکید کرد: در پی بارش و جاری شدن سیل در شهرستان در بخش چمستان تعدادی از روستاها خسارت وارد شد که بیشترین خسارت در روستای میرنا و تخریب پل ارتباطی روستا بود که راه روستایی و دسترسی مردم به دیگر نقاط را قطع کرد.
 
پولادی بیان‌کرد:سیل شبکه‌های برق شهری و روستایی، تیرهای برق و ... را  دچار حادثه کرد و از مدار خارج شدند و شبکه گاز برخی  روستاها نیز بر اثر سیل آسیب دید که با پیگیری‌های دستگاه خدمات رسان و امدادی مشکلات بررسی و رفع شد.
 
وی با اشاره به پیگیری‌های خسارت‌ها در اثر سیل اظهارکرد: با توجه به سیل و تخریب پل روستای میرنا قرارگاه خاتم را  وارد کار کردیم و با کمک شهرداری‌ها، ادارات و همکاری پیمانکاران بخش خصوصی تلاش می‌کنیم تا هرچه زودتر مشکلات را رفع کنیم.
 
فرماندار شهرستان نور با اشاره به خسارت سیل در دامداری‌ها افزود: تعدادی از دام سنگین در سیل از بین رفت که با شناسایی و پیگیری، میزان خسارت برآورد و به ستاد بحران استانداری اعلام شد که با تأمین بودجه خسارت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳