رئیس پلیس آگاهی مازندران اعلام کرد:

کشف راز یک جنایت پس از ۳ سال در فریدونکنار

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۸۱۲۸۹
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل پس از سه سال در فریدونکنار و شناسایی و دستگیری قاتل و همدستانش خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف راز یک جنایت پس از ۳ سال در فریدونکنار
علی قیصری در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در بهمن ماه ۱۳۹۹ در شهرستان فریدونکنار و قتل صاحبخانه با توجه به متواری شدن قاتل از صحنه جنایت، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اعزام تیم تخصصی بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان و بررسی همه جانبه صحنه جنایت مشخص شد، قاتل با سلاح جنگی کمری، مقتول را به قتل رسانده و پس از آن با سوییچ موجود در منزل، خودرو مقتول را به سرقت برده و در حوالی خیابان منتهی به منزل مقتول آن را رها کرد و متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی پرونده و عدم دسترسی به سرنخ‌های لازم برای کشف جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

قیصری با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی متشکل از کارآگاهان ادارات عملیات ویژه، جرایم جنایی،تشخیص هویت و اطلاعات جنایی در نهایت با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به قتل پس از سه سال شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: متهم به قتل در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به قتل با انگیزه تسویه حساب شخصی با همدستی فردی دیگر اقرار کرد.

قیصری با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم از معرفی وی به مرجع قضایی خبر داد و افزود: وی پس از تفهیم اتهام و بازسازی صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳