تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۸۱۲۴۱
مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: نیروگاه نکا طی هفت ماه گذشته حدود ۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.
۱
plusresetminus
تولید انرژی در نیروگاه نکا از ۵ میلیارد کیلووات ساعت گذشت
نورالله ادبی‌فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در مهرماه امسال واحد چهار بخار به منظور انجام تعمیرات میاندوره‌ای به مدت ۱۵ روز و واحد دو گازی نیز به مدت چهار روز برای انجام بازدید دوره‌ای در مدار تولید نبودند، بیش از ۷۷۸ میلیون و ۱۷۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

ادبی‌فیروزجایی با بیان اینکه در هفت ماه گذشته بیش از ۷۴ درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخار و حدود ۲۶ درصد در بلوک سیکل ترکیبی بدست آمد، گفت: در این مدت بیش از ۶۳ درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

وی به لزوم آمادگی همه واحدهای نیروگاه برای تولید پایدار انرژی در تابستان اشاره كرد و گفت: پس از عبور از ایام پیک مصرف و کاهش تقاضای شبکه و در راستای ارتقاء میزان آمادگی واحدهای نیروگاه برای تولید انرژی مورد نیاز شبكه، تعمیرات اساسی، میاندوره‌ای و بازدید دوره‌ای واحدهای بخار و بلوک سیكل تركیبی از دهم مهر آغاز و به تناوب در همه واحدها انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا گفت: نیروگاه شهیدسلیمی نکا با چهار واحد بخار۴۴۰ مگاواتی، دو واحد گازی ۱۳۷.۶ مگاواتی و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات و تأمین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳