تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۷۱۰۷۶
در روزهای اخیر شایعه‌ای در تبریز منتشر شده که تراکتور علاقه‌مند به جذب سامان قدوس است.
۰
plusresetminus
 
 
سامان قدوس از جمله لژیونرهای فوتبال ایران است که در انگلیس نتوانست آن‌طور که باید توانایی‌های خود را نشان بدهد. او سه فصل در برنتفورد بود اما فقط سال نخست که این تیم در چمپیونشیپ حضور داشت، فرصت عرض اندام به دست آورد. این فصل سامان فقط ۱۲۳ دقیقه برای برنتفورد بازی کرد و اغلب جزو بازیکنان ذخیره تیم بود. او حتی یک بار هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت و از همان اواسط فصل می‌شد پیش‌بینی کرد که سامان با پایان لیگ برتر از برنتفورد جدا خواهد شد. حالا اخبار متفاوتی درباره آینده قدوس شنیده می‌شود. چند تیم به‌دنبال جذب او هستند اما سامان فعلاً تصمیمی نگرفته و همه چیز را به هفته‌های بعد موکول کرده است.
سلتا دیگر سامان را نمی‌خواهد
در نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال اروپا، سلتاویگو در لالیگا برای جذب سامان قدوس اصرار داشت اما هافبک ایرانی از دستمزد بالای خود گذشت نکرد و به همین دلیل انتقال منتفی شد. شاید اگر قدوس به لالیگا می‌رفت، تکلیف او برای فصل بعد هم مشخص می‌شد. حالا اما دیگر سلتاویگو علاقه‌ای به جذب قدوس ندارد.
 پیشنهاد از سراسر دنیا
 سامان قدوس که سابقه بازی در تیم‌های اوسترسوند سوئد و آمیان فرانسه را هم در کارنامه دارد، حالا مدنظر تیم‌های مختلفی از سراسر جهان قرار گرفته و حتی ممکن است پایش به فوتبال آسیا باز بشود. طبق اعلام وب سایت Expressen قدوس در رادار تیم‌هایی از لیگ امریکا، قطر، عربستان و امارات است و همچنین گفته می‌شود تیم‌هایی از چمپیونشیپ انگلیس هم خواهان او هستند.
مالمو همچنان پای کار است
از سوی دیگر تیم مالمو سوئد هم مدت‌هاست که وضعیت قدوس را زیر نظر دارد تا این بازیکن را به شهری که در آن متولد شده است، بازگرداند. جورجسون، مدیر فنی باشگاه مالمو می‌گوید: «سامان اهل همین شهر است و بارها او را ملاقات کرده‌ایم اما به طرز عجیبی هرگز در مالمو بازی نکرده است. او از دوران جوانی با استعداد بود اما در مسیر حرفه‌ای خود کمی متفاوت بوده است. ما دوست داریم قدوس را در اختیار بگیریم اما فعلاً پاسخی به پیشنهاد ما نداده است.»
شفیلد پیگیر قدوس
شفیلدیونایتد با درخشش در چمپیونشیپ توانست مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند. این تیم چشم به بازیکنانی دارد که در تیم‌های لیگ برتری خود کمتر به میدان رفته‌اند. از جمله این بازیکنان سامان قدوس است که طی هفته‌های اخیر به شفیلدیونایتد لینک شده و مذاکراتی میان طرفین انجام شده است.
 تراکتور مشتری سامان
قدوس که برای تیم ملی ایران هم بازی کرده است، می‌تواند سهمیه آسیایی محسوب شود و این یکی از دلایلی است که انتقال احتمالی‌اش به عربستان، امارات، قطر و حتی ایران را تسهیل می‌کند. چرا که جای سهمیه بازیکنان بین‌المللی را در این کشورها نمی‌گیرد. در روزهای اخیر شایعه‌ای در تبریز منتشر شده که تراکتور علاقه‌مند به جذب قدوس است و می‌خواهد با رقمی بالا هافبک ایرانی را شکار کند. با این حال بعید است سامان فعلاً تصمیمی برای بازی در لیگ ایران داشته باشد و پیشنهاد باشگاه‌های ایرانی را بپذیرد. این را نزدیکان قدوس گفته و روی آن تأکید هم دارند. بنابراین حضور قدوس در لیگ ایران را فعلاً باید منتفی بدانیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲