تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۷۱۰۶۸
مستند«سرکش» به کارگردانی سجاد سلیمانخانی محصول گروه مستند روایت فتح با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی در مجتمع فرهنگی هنری اسوه رونمایی شد.
۰
plusresetminus
 به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح،مستند «سرکش» کاری از گروه مستند روایت فتح با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، کریم خوش‌مرام قائم‌مقام بنیاد فرهنگی روایت فتح، امیرعلی نیک آمال مدیرعامل خبرگزاری بسیج، داود مرادیان مدیر گروه مستند روایت فتح و جمعی از مسئولان و هنرمندان حوزه مستندساز جهادی در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه رونمایی شد.
در ابتدای این برنامه داوود مرادیان مدیر گروه مستند روایت فتح ضمن خیرمقدم به حاضرین درباره این مستند گفت: اتفاقی که در این اثر رخ‌داده است تولید مستندی است با موضوع جهادی که توسط یک انسان تأثیرگذارصورت گرفته است،یعنی در این مستند صرفاً یک فردی که فقط بیل و کلنگمی‌سازد نشان داده نمی‌شود بلکه انسانی دغدغه مند که تأثیرمی‌پذیرد و تأثیرمی‌گذاردرا نشان می‌دهدو این همان موضوع مهمی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و سید شهیداناهل‌قلم سید مرتضی آوینی به دنبال آن بوده‌اند.
مرادیان با اشاره به دفتر گروه جهادی روایت فتح و دغدغمندی اعضای این دفتر نیز گفت:بچه‌هایی که در دفتر جهادی روایت فتح همکاری می‌کنند به بهترین نقاط می‌روند زیرا همواره دغدغه تولید این آثار را داشتند نه اینکه با دوربین صرفاً راش تهیه و به هم وصل کنند و آن را یک مستند بنامند، بچه‌های مستندساز دفتر جهادی به دنبال سلوک هستند. ریل‌گذاری گروه مستند روایت فتح ساخت مستندهای پرتره از انسان‌های دردمند است.
در ادامه برنامه سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی که به‌عنوان مهمان ویژه در این مراسم دعوت‌شده بود نیز ضمن تقدیر از روایت فتح بابت تولید مستندهای جهادی اظهار داشت:سوژه این فیلم بسیار دردمند و از جنس آدمیت است. مایک حضرت یوسفی (ع) داشتیم که به ته چاه افتاد و خداوند طی یک سری اتفاقات او را عزیز مصر کردو آن‌هم اهمیت از سوی خداوند بود و آن ید واحدی که توانست او را عزیز مصر کند و به تعبیر امروزی رسانه، بسیج است و این رسانه به‌قدری اهمیت دارد که می‌تواندیک نفر را از ته چاه به عزیز مصر برساند که الحمدالله روایت فتح در قله این بخش قرار دارد و این هم از برکت خون سید مرتضی آوینی است.
سردار زهرایی با توجه به شاکله بسیج و جریان ساز بودن این نهاد مردم محور بیان داشت: در حال حاضر این نشانه‌ها در شاکله بسیج دیده می‌شود،انسان‌هایی که این نشانه‌ها را معنا می‌کنند. بسیج در گام دوم انقلاب به دنبال آدم‌های پخته و جریان سازی است که بنیاد فرهنگی روایت فتح به بهترین شکل این کار را پیش می‌برد.
در پایان این برنامه ضمن رونمایی از پوستر مستند «سرکش» از عوامل تولید فیلم توسط سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، کریم خوش‌مرام قائم‌مقام بنیاد فرهنگی روایت فتح و امیرعلی نیک آمال مدیرعامل خبرگزاری بسیج، داود مرادیان مدیر گروه مستند روایت فتح و احمدرضا نصری مدیر دفتر جهادی بنیاد فرهنگی روایت فتح تجلیل شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲