تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۴۷۱۰۰۴
تفاهم‌نامه همکاری هیات کشتی و ورزش و جوانان مازندران با سپاه کربلا در راستای تقویت ورزش کشتی در استان منعقد شد.
۰
plusresetminus
امضای تفاهم‌نامه سپاه کربلا، هیات کشتی و ورزش و جوانان مازندران
به گزارش بلاغ، تفاهم نامه همکاری سه جانبه هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان با سپاه کربلا مازندران با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و حمایت ویژه از تیم کشتی مقاومت سپاه استان در خانه کشتی و هیأت کشتی استان مازندران منعقد شد.

 این تفاهم نامه بین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و شایگان رئیس هیات کشتی مازندران به امضاء رسیده است.

مساعدت مالی برای تجهیز خانه‌های کشتی مازندران، در اختیار قرار دادن سالن‌های ورزشی ، مساعدت برای جذب سربازان قهرمان کشتی با هدف خدمت آسان‌تر و تمرین مداوم آنان، استفاده رایگان قهرمانان کشتی از سالن شنا و بدنسازی و ارتقا ورزش کشتی قهرمانی و آموزش پایه از مفاد تفاهم نامه سه جانبه بین سپاه کربلا، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی مازندران است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج کشور در این جلسه، هم افزایی و همدلی را یکی از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: ۱۴۴ سالن ورزشی در مجموعه سپاه استان وجود دارد و می‌تواند پشتوانه خوبی برای ورزش در سطح استان باشد.

مسلمی کمک به دستگاه‌های دولتی و اجرایی را یکی از اهداف سپاه بیان کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و صدور مجوز تیم کشتی باشگاه مقاومت را در استان راه اندازی کردیم تا از این طریق کشف استعداد صورت گیرد.

مسلمی با بیان اینکه این تیم در رشته آزاد و فرنگی فعالیت می‌کند، بیان کرد: سعی کردیم با رفع مشکلات خود را برای راه‌اندازی باشگاه مقاومت آماده کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر را مسئول فرهنگی باشگاه کشتی مقاومت بسیج استان معرفی کرد و گفت: حجت الاسلام قلی پور یکی از باسابقه‌ها در کشتی بوده و تجربه تیم داری کشتی را هم در کارنامه داشت که در جلسه ای با اعضای تیم مقاومت، ایشان بعنوان مسئول فرهنگی باشگاه مقاومت معرفی شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه سرهنگ غفارپور مدیرعامل باشگاه مقاومت معرفی شد، خاطرنشان کرد: دکتر فرزاد فعلی نیز در دو مسئولیت بعنوان دبیر هیئت کشتی بسیج کشور و در باشگاه مقاومت بسیج استان فعال هستند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا مرتضی قربانی، مسئول کمیته لیگ هیئت کشتی سازمان ورزش بسیج مستضعفین، بهمن ظهوری مسئول کمیته روابط عمومی، سید رضا احسانی، مسئول هماهنگی و پشتیبانی تیم کشتی مقاومت استان مازندران، محمد ابراهیم بهمنیار، مسئول کمیته مالی و برنامه ریزی هیئت کشتی سازمان ورزش بسیج و مسلم علیزاده، نائب رئیس هیئت کشتی بسیج معرفی شدند.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم از اهمیت رشته کشتی در استان مازندران گفت و اظهار کرد: قطعا زیرساخت‌های ورزشی سپاه می‌تواند به توسعه ورزش استان به خصوص رشته کشتی کمک شایانی کند.

عالیشان از وضعیت سرانه ورزشی مازندران گفت و افزود: در این بین سپاه کربلا مازندران مقام نخست را در داشتن زیر‌ساخت‌های ورزشی استان دارد.

وی تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه علاوه بر این که فصل جدیدی از همکاری‌ها با هدف بهره‌مندی مردم از زیرساخت‌های ورزشی در استان رقم خواهد خورد، با اخذ مجوز تیم کشتی مقاومت سپاه کربلا این رشته ورزشی بیش از پیش در بین جوانان رشد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴