نماینده ولی فقیه در هلال احمر اعلام کرد:

حضور بیش از ۱۹ هزار امدادگر در طرح نوروزی ۱۴۰۲

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۴۶۹۲۰۹
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نوروزی با حضور بیش از ۱۹ هزار امدادگر در این طرح خبر داد.
۰
plusresetminus
حضور بیش از ۱۹ هزار امدادگر در طرح نوروزی ۱۴۰۲
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام عبدالحسین معزی در بازدید از نوروزگاه شهرستان تنکابن اظهار کرد: ایجاد نوروزگاه ها در شهرهای مختلف کشور در کنار اقدامات فرهنگی، بهداشتی و خدمات رسانی بخشی از تلاش نیروهای هلال احمر در بهار طبیعت است.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهارداشت : هلال احمر در این ماه پر خیر و برکت مسابقه قرآنی در قالب حفظ، قرائت و فهم مفاهیم برگزار خواهد کرد و در هجدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل این سازمان نتایج آن اعلام خواهد شد.

معزی خاطرنشان کرد: در مراکز هلال احمر نیز نماز جماعت و سخنرانی برگزار خواهد شد.

وی ارزیابی خود از نوروزگاه شهرستان تنکابن را مطلوب توصیف و اضافه کرد : امسال این پایگاه نسبت به سال‌های گذشته گسترده تر، زیباتر و آماده تر بود و جوانان هلال‌احمر با شور و شوق خاصی به مسافران و گردشگران خدمت رسانی می کردند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور جوانان را سرمایه های اصلی این سازمان برشمرد و تصریح کرد: بیش از یک میلیون جوان از سراسر کشور در سازمان جوانان هلال احمر فعالیت می کنند.

معزی معرفی آداب و رسوم مردم منطقه به مسافران و گردشگران را بسیار مهم دانست و افزود: باید فرهنگ بومی مردم هر منطقه کشور حفظ شود و مسافران و گردشگران
با آن آشنا گردند.

وی یادآور شد: گردشگری در کنار صنایع دستی معنی و مفهوم پیدا می کند و باید هنر و صنایع دستی این منطقه به مسافران و گردشگران معرفی گردد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور در ایستگاه نوروزی شهدای سلامت طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی شهرستان تنکابن و رامسر بازدید کرد و با جوانان داوطلب گفتگو و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافرین قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴