کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در هلال احمر اعلام کرد:

حضور بیش از ۱۹ هزار امدادگر در طرح نوروزی ۱۴۰۲

1 فروردين 1402 ساعت 21:31

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از اجرای طرح نوروزی با حضور بیش از ۱۹ هزار امدادگر در این طرح خبر داد.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام عبدالحسین معزی در بازدید از نوروزگاه شهرستان تنکابن اظهار کرد: ایجاد نوروزگاه ها در شهرهای مختلف کشور در کنار اقدامات فرهنگی، بهداشتی و خدمات رسانی بخشی از تلاش نیروهای هلال احمر در بهار طبیعت است.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهارداشت : هلال احمر در این ماه پر خیر و برکت مسابقه قرآنی در قالب حفظ، قرائت و فهم مفاهیم برگزار خواهد کرد و در هجدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل این سازمان نتایج آن اعلام خواهد شد.

معزی خاطرنشان کرد: در مراکز هلال احمر نیز نماز جماعت و سخنرانی برگزار خواهد شد.

وی ارزیابی خود از نوروزگاه شهرستان تنکابن را مطلوب توصیف و اضافه کرد : امسال این پایگاه نسبت به سال‌های گذشته گسترده تر، زیباتر و آماده تر بود و جوانان هلال‌احمر با شور و شوق خاصی به مسافران و گردشگران خدمت رسانی می کردند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور جوانان را سرمایه های اصلی این سازمان برشمرد و تصریح کرد: بیش از یک میلیون جوان از سراسر کشور در سازمان جوانان هلال احمر فعالیت می کنند.

معزی معرفی آداب و رسوم مردم منطقه به مسافران و گردشگران را بسیار مهم دانست و افزود: باید فرهنگ بومی مردم هر منطقه کشور حفظ شود و مسافران و گردشگران
با آن آشنا گردند.

وی یادآور شد: گردشگری در کنار صنایع دستی معنی و مفهوم پیدا می کند و باید هنر و صنایع دستی این منطقه به مسافران و گردشگران معرفی گردد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور در ایستگاه نوروزی شهدای سلامت طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی شهرستان تنکابن و رامسر بازدید کرد و با جوانان داوطلب گفتگو و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافرین قرار گرفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 469209

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/469209/حضور-بیش-۱۹-هزار-امدادگر-طرح-نوروزی-۱۴۰۲

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com