تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۵۸۷
وزیر ارشاد با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور پیگیر برگزاری جلسه شورای عالی حج است، از برپایی این جلسه در روزهای آینده خبر داد.
۱
plusresetminus
گشایش در امور زیارتی در راه است
به گزارش بلاغ؛ مراسم تودیع ‌و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان حج و زیارت در سالن سازمان حج و زیارت بدون حضور رئیس پیشین این سازمان برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از زحمات سیدصادق حسینی در طول دوره مسئولیت قدردانی می‌کنم امیدواریم خداوند نام او را در بین خادمان زوار ثبت کند. همچنین از آقای سیدعباس حسینی که در مسئولیت جدید فعالیت خواهند کرد، تقدیر می‌کنم. ایشان بیش از ۲۰ سال در بدنه سازمان حج و زیارت حضور دارند و با تجربه در امور زیارتی می‌توانند نقش مؤثری در این سازمان داشته باشد.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد تا دغدغه امور زیارتی توسط رئیس جدید برطرف شود و گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای مطالباتی داشتند. یکی از امور کاهش مدت زمان حج بود که به‌دلیل زیرساخت هواپیمایی این امکان وجود ندارد. البته با آقای بذرپاش جلسه خواهیم داشت تا آن را حل‌وفصل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رئیس‌جمهور دستور داد تا جلسه شورای عالی به‌زودی برگزار شود، گفت: در این جلسه تصمیم‌های خوبی را خواهیم ‌گرفت ‌‌و مصوبات خوبی هم داریم که گشایش جدید در حج و زیارت خواهیم داشت.

اسماعیلی با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری تصریح کرد: ما برنامه داریم که در کنار اعزام زائران، اقدام به جذب زائر کنیم و امیدواریم با مشارکت فعالان و کارگزاران این مشکلات برطرف شود. از نمایندگان مجلس هم می‌خواهم در این مسیر ما را یاری کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳